Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حراست ستاد اربعين شهرداري تهران با تاکيد براينکه کاهش هزينه ها را جدي گرفته ايم، گفت: با توجه به تعاملاتي که در اين زمينه صورت گرفته است، هزينه‌هاي اربعين از سقف مصوب شده عبور نخواهد کرد.
عليان در گفت و گو با خبرنگار اعزامي شهرنوشت به کربلا، گفت: کار ما با شروع خدمات رساني در شهر کربلا يا کلا مجموعه مرزي و کشور عراق نيست، قريب به سه الي چهار ماه مانده به اربعين جلسات ستادي که مي گذارند موضوعات و مطالب که سال گذشته تجربه کرده‌ايم را مطرح مي‌کنيم و به برسي نقاط قوت و ضعفي که وجود داشته مي‌پردازيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه حدود چهار ماه پيش از فرا رسيدن اربعين فعاليت و جلسات خود را آغاز مي‌کنيم، اذعان کرد: پس از به جمع بندي رسيدن رئيس ستاد، تقريبا يک ماه جلوتر با اصل صيانت براي شرکت پرسنل مشتاق فراخوان مي‌دهيم تا خادمي را در شهرداري تهران قبول کنند.
عليان از ثبت نام سامانه اي خادمان توسط نرم افزار مربوطه خبر داد و عنوان کرد: از آنجايي که بحث اولمان صيانت از شهرداري تهران است، موظف هستيم کليه خادماني که براي شهرهاي مختلف اعزام مي‌کنيم را تاييد صلاحيت کنيم و از افرادي بهره گيريم که شان و شئون نظام جمهوري، عشق به امام حسين و اعتقادي بودن را داشته باشند تا در پهنه ماموريتي مان مشکلي به وجود نيايد.
حراست ستاد اربعين شهرداري تهران در ادامه تصريح کرد: صيانت بخش دوم در رابطه با خود عزيزان هست که وظيفه حراست دارند، يعني از روزي که فراخوان زده مي شود، ثبت نام مي کنند، تاييد صلاحيت مي شوند و روز اعزام هست از محل اعزام تا محل ماموريت طول روزهايي که در ماموريت هستند به خوبي وظايفشان را انجام دهند و ما هم برآن هستيم امنيت و آرامش را در محل هاي مذکور برقرار کنيم تا در اين زمينه دغدغه نداشته باشند و به راحتي براي شيفت بعدي آماده به کار شوند و در مجموعه خودشان کار را شروع کنند.
وي با بيان اينکه تا امروز قريب به دو هزار و 601 کارت و پلاک صادر شده سات گفت: صدور اين پلاک‌ها از اين جهت است که هميشه بر گردنشان باشد تا اگر موضوعي پيش آمد، شناسايي اين افراد از طريق کدگذاري که شده با سهولت بيشتري انجام شود.
عليان در خصوص ارائه کارت ها نيز توضيحاتي را ارائه کرد و گفت: صدور کارت به اين منظور است که در اين چهار سال گذشته شناسه اي شده که دستگاه هاي امنيتي عراق اين افراد را مي‌شناسند و مي دانند اين‌ها خادمان امام حسين(ع) از شهرداري تهران هستند و ترددشان راحت‌تر مي شود.
حراست ستاد اربعين شهرداري تهران با تاکيد بر اينکه حفظ آرامش و امنيت زائران نيز برعهده ما است، اذعان داشت: گيت‌هاي موجود در کربلا به صورت هوشمند هستند تا افراد غريبه وارد نشوند و آسايش زائران را برهم نزنند که خوشبختانه تا کنون مورد امنيتي وجود نداشته است.
وي افزود: ما امنيت پيراموني حيطه خادمان را برعهده داريم که تا الان هيچ مورد و مشکل امنيتي پيش نيامده و توفيق داشتيم که به عنوان يک خادم در کنار خادماني که خاک زير پاي زائران را جارو مي کنند خدمات دهي کنيم.
عليان در ادامه عنوان کرد: با توجه به اينکه شهردار تاکيد خيلي زيادي بر صرفه جويي و بهينه مصرف کردن منابع داشتند نسبت به ادوار گذشته يک تغييراتي در بعد هزينه اي و بعد صرفه جويي صورت گرفته است و با توجه به اين که خود شهردار و اعضاي شوراي شهر بر واقعي‌تر شدن هزينه ها تاکيد داشتند، فشردگي کار و زحمات خادمان بيشتر شد اما آماري که بيان کردم نشان مي دهد نه به لحاظ کمي و نه به لحاظ کيفي چيزي کمتر از سال گذشته نداشته‌ايم.
حراست ستاد اربعين شهرداري تهران با بيان اينکه شيوه ها را به سمت مدل هايي برديم تا بتوانيم از تجهيزات و امکاناتي که سال هاي قبل داشتيم استفاده بهينه کنيم، گفت: تلاش کرديم کيفيت خدمات رساني بهتر از سال گذشته باشد.
به گفته وي ضمن اين که هزينه‌ها کاهش پيدا کرده، تعاملاتي که صورت گرفته بيش از گذشته شده و ويزاها و تهيه غذا به واسطه تعاملات به صورت رايگان بوده است که اين موارد در سال هاي گذشته براي خادمان شهرداري هزينه داشته است.
عليان با تاکيد بر اينکه هزينه‌ها از سقف مصوب شده عبور نخواهد کرد، بيان داشت: هر ساله يک کتابي به نام اربعين تهيه مي کنيم و از اقداماتي که خود دستگاه حراستي انجام داده، گزارش مجلدي تنظيم مي شود و در انتهاي آن نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهديدها بررسي مي شوند.
حراست ستاد اربعين شهرداري تهران ادامه داد: اين کتاب به اين منظور که در سال‌هاي بعد مديران از ديد دستگاه نظارت آن موارد را تقويت يا رد کنند، تهيه مي‌شود و حتما روي اعداد و ارقام توجه و نظارت بسياري داريم، اين موارد را با هماهنگي رئيس ستاد انجام مي‌دهيم و در محاسباتي که در طول دوره انجام مي شود حتما زمينه اي است که مي توانيم سقف هاي بودجه را مشخص و به مديران اجرايي پيشنهاد دهيم.
وي در خصوص بحث اموال شهرداري تهران توضيحاتي ار ارائه کرد و افزود: تاکيدمان براين است که اموال درست دسته بندي شوند و 31 کانتينر تجهيزات در کربلا و نجف مستقر کرده‌ايم که شامل چادرهاي اسکان، تجهيزات و ملزوماتي است که مقرر شده تا در کربلا استفاده شود.
عليان ادامه داد: هر کانتينر با حضور نماينده حراست و دستگاه هاي نظارتي پلمپ مي شود و با تصميمي که مي گيرند اگر قرار باشد دپو مي شوند يا به تهران باز مي‌گردد. ما هم در تلاش هستيم تا يک پيچ هم از اموال شهرداري کم نشود و تاکيدمان بر اين بوده که حتما اموال شماره گذاري و کد بندي شوند تا بتوانيم دسته بندي بهتري انجام بدهيمارتباط حراست ستاد اربعين شهرداري تهران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه مناقشات پيش امده چه ميزان بر بحث هاي امنيتي تاثيرگذاشته است، گفت: اتفاقا برايم خيلي جالب بود علي رغم اين که با ازدحام جمعيت مواجه بوديم، حتي يک ساعت هم کار پرسنل تعطيل نشد و اين مسائل که در فضاي مجازي دست و به دست مي‌شد، شايد شيطنتي بود که انجام شد.
وي با تاکيد بر اينکه مناقشات هيچ خللي در کار پرسنل شهردراي تهران ايجاد نکرده است، عنوان کرد: با عزيزان حشد الشعبي هماهنگي هايي صورت گرفت که به صورت نامحسوس محيط پيراموني ما را تحت نظارت داشته باشند و در حال حاضر قريب به 950 نفر در اينجا حضور دارند و به صورت نامحسوس اين محل ها را پوشش مي دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسوولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسوولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

کد خبر 6089492

دیگر خبرها

  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود