Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:46:00 GMT

تولید73 هزار تن گوشت مرغ در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۱۱۰۷

تولید73 هزار تن گوشت مرغ در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال 73 هزار تن گوشت مرغ در این استان تولید شده است.

سید جعفر حاجی مجتهد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از نظر تامین و تولید گوشت مرغ در خراسان رضوی هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد و تولید طبق برنامه ریزی و نیاز بازار انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سال گذشته نیز 153 هزار تن گوشت مرغ در این استان تولید شد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 134 تن گوشت مرغ به عنوان یکی از 40 قلم تولیدات دامی استان به کشورهای دیگر صادر شد.
وی گفت: میانگین مصرف گوشت مرغ در کشور به ازای هر نفر 25 کیلو گرم در سال است که مصرف آن در استان خراسان رضوی نیز به همین میزان است.
حاجی مجتهد افزود: ظرفیت تولید سالانه 220 هزار تن گوشت مرغ در این استان وجود دارد اما به دلیل تولید کنترلی هم اکنون 150 تا 160 هزار تن تولید در سال انجام می شود.
وی اظهار کرد: به همین دلیل طی یک سال و نیم گذشته گوشت مرغ در خراسان رضوی دچار کمترین نوسانات قیمتی بوده است.
هم اکنون 1400 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت 25.5 میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره در استان خراسان رضوی فعالیت دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7496 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی