Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - شرکت بهره برداری متروی تهران ، از جابجایی 55 هزار نفر از عزاداران حسینی شرکت کننده در راهپیمایی جاماندگان اربعین به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مترو تهران روز گذشته در مراسم اربعین حسینی همانند سایر مراسم ها و مناسبت های ملی و مذهبی دیگر، با بسیج امکانات خود سعی کرد تا بهترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو تهران به خصوص در خط یک کاهش یافت، تا تردد شهروندان محترم به مراکز مذهبی و اماکن متبرکه، تسهیل شود.
همچنین پذیرش مسافر در ایستگاه مترو شهرری واقع در خط یک در روز اربعین حسینی از ساعت 11 تا 16 به صورت رایگان انجام شد تا شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، در مسیر برگشت بتوانند با استفاده از این ناوگان ایمن و پاک به مقاصد اولیه خود سفر کنند.
بر اساس آمار ثبت شده در این بازه زمانی 55 هزار مسافر از ایستگاه شهرری به سمت شرق و غرب توسط مترو جا به جا شدند.
مراسم پیاده روی جاماندگان از اربعین روز گذشته همزمان با اربعین حسینی در تهران از مسیرهای 3 گانه میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری برگزار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو