Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: امسال در پایانه مرزی شلمچه ۴۰ دروازه برای تردد زائران در نظر گرفته شد و این مهم روند تردد زائران اربعین حسینی را نسبت به سال‌های گذشته آسان‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز شلمچه، غلام عباس بهرامی‌نیا امروز در حاشیه بازدید از روند تردد زائران در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت زیادی از زائران عتبات عالیات برای پیوستن به خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین(ع) از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اقدامات صورت گرفته در این سازمان، تمهیداتی اتخاذ شد تا تردد زائران تسهیل شود و خدمات قابل‌قبول و شایسته‌ای به آن‌ها ارائه دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: وضعیت زیرساخت‌ها در مرزهای چذابه و شلمچه نسبت به قبل بهبود یافته و در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پایانه مرزی سعی کردیم در کنار سایر ارگان‌های اجرایی، اقدامات خوبی برای تسهیل سفر زائران فراهم شود.

بهرامی‌نیا با تمجید از فراهم شدن زیرساخت‌ها در مرز شلمچه اظهار کرد: تکمیل ساختمان پایانه مرزی شلمچه از عمده کارهای صورت گرفته در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بود تا اقدامات زائران در بحث عبور از این مرز در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با اشاره به‌اضافه شدن 8 گیت تردد برای زائران در مرز شلمچه افزود: امسال در پایانه مرزی شلمچه 40 دروازه برای تردد زائران در نظر گرفته شد و این مهم روند تردد زائران اربعین حسینی را نسبت به سال‌های گذشته آسان‌تر کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان بیان کرد: امسال نیز بر اساس توافق‌های انجام‌شده در ستاد اربعین کشور تردد زائران اتباع خارجی از مرز شلمچه صورت گرفت که در این مرز مسیر تردد آن‌ها از زائران ایرانی جدا شد و با مهیا کردن زیرساخت‌های لازم این اقدام با بهترین شکل ممکن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: تدابیری برای پایش تصویری در مرز شلمچه انجام شد تا تصاویر به‌صورت آنلاین در اختیار ارگان‌هایی که نیاز داشتند قرار گیرد.

بهرامی‌نیا گفت: برای نظارت و کنترل بر اتوبوس‌ها نیز دوربین در محل ورودی پایانه مرزی شلمچه راه‌اندازی شد و این پایانه با ثبت علائم مسافری، لاین بندی شد و مسافر با دیدن علائم از محل خروج به‌راحتی تردد می‌کند.

وی افزود: در مرز شلمچه استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد به‌عنوان استان‌های معین معرفی شدند و زائران از این استان‌ها از طریق این مرز به کربلای معلا اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه روند تردد در مرز شلمچه نسبت به سال‌های گذشته به‌گونه‌ای است که رضایت‌مندی زائران را در پی داشته است ولی سال آینده با رصد و تحلیل مشکلات تردد زائران شرایطی بهتر از امسال مشاهده خواهد شد.

وی افزود: با مهیا شدن زیرساخت‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه، بر اساس آمار داده‌شده تردد زائران از این 2 مرز تاکنون بیش از 52 درصد بوده که نسبت به مرز مهران تردد بیشتر بوده است.

بهرامی‌نیا افزود: با همکاری استان‌های معین در این مرز شرکت‌های مسافربری با تمام پتانسیل‌های موجود در چذابه تردد برای زائران اربعین حسینی را روان‌تر کردند.

وی گفت: پایانه مرزی چذابه در حال حاضر کامل نشده ولی مسیر برای تردد زائران به‌خوبی مهیا است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان افزود:موج بازگشت زائران از 2 روز گذشته افزایش‌یافته و تعداد برگشتی‌ها به نسبت بیشتر شده و روز گذشته تعداد ورودی‌ها به 2 مرز خوزستان پنج برابر خروجی‌ها بوده است.

وی گفت: در مرزهای شلمچه و چذابه حدود 400 هزار نفر ورودی داشته‌ایم که بیش از یک‌میلیون زائر نیز از این 2 مرز به کربلای معلا عزیمت داشتند.

بهرامی نیا تصریح کرد: تجربه سال گذشته نشان داده بازگشت زائران از روز اربعین و 2 روز پس‌ از آن بیشتر می‌شود و با فراخوانی که به سراسر کشور و به ویژه استان‌های معین داشتیم تا امروز مشکلی برای انتقال زائران مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است. 

این در حالی است که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود برابر تراکتور استفاده کنند. به همین دلیل آنها امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند.

همانطور که از قبل پیدا بود محرومیت حسینی برای دیدار با تراکتور قطعی خواهد بود و این دروازه‌بان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند استقلال را در این دیدار حساس در تبریز همراهی کند. 


پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که طبق قوانین کمیته انضباطی، محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای شامل نقض حکم نشده و این کمیته تنها از منظر محکومیت مالی سیدحسین حسینی این پرونده را برای تجدیدنظرخواهی به کمیته استیناف ارجاع داده است. بنابراین از آنجایی که محرومیت یک‌جلسه‌ای تعلیقی حسینی قطعی شده بر اساس قوانین، کاپیتان آبی‌ها نمی‌تواند در تبریز در درون چهارچوب دروازه استقلال قرار گرفته و برای اولین بار در این فصل درترکیب تیمش غایب است. 


نکته جالب توجه اما به صحبت‌های یک عضو کمیته استیناف مربوط می‌شود که وی درباره محرومیت قطعی سیدحسین حسینی برای بازی با تراکتور نسبت به این موضوع صحبت‌های مهمی را مطرح کرد. او می‌گوید: «نه فقط در پرونده دروازه‌بان استقلال بلکه در تمامی پرونده‌های تخلف از سوی اهالی فوتبال کشور در صورت نقض حکم مالی از سوی کمیته استیناف، این بدان معنا خواهد بود که کمیته استیناف تمام یا بخشی از تخلف منتسب به بازیکن یا مربی یا... را قبول نداشته و این حکم را در بخش مالی نقض کرده است، اما از آنجایی که قوانین کمیته انضباطی به صراحت بر قطعی بودن محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای پافشاری دارد، بنابراین در صورت بخشش، این اتفاق ابهام‌برانگیز شده و به نوعی آرای کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال را دچار چالش خواهد کرد.» 


همه اینها در حالی هستند که از اردوی استقلال خبر می‌رسد بعد از اینکه محمدرضا خالدآبادی در دیدار تدارکاتی اخیر این تیم در درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت، با دستور کادر فنی تمرینات ویژه و اختصاصی را برای دیدار مقابل تراکتور پشت سر می‌گذارد و اتفاقا این دروازه‌بان از روحیه بالایی برخوردار است. 

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز