Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که عربستان سعودی از رژیم صهیونیستی خواسته تا به لبنان حمله کند و برای آن میلیون ها دلار هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) و روز شهید حزب الله این روز را به پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت ایشان، امام زمان(ع) و امت اسلامی تسلیت گفت و حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی و عزاداری این روز را ستود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله افزود: "ما به برکت شهدا و فداکاری رزمندگان خود، سرزمین و اسرایمان را آزاد کردیم و تمام طرح های رژیم صهیونیستی را خنثی کردیم و با حفظ امنیت خود، بزرگترین توطئه علیه مردم منطقه یعنی گروه تروریستی داعش را سرنگون کردیم. ما در آخرین مرحله نابودی داعش قرار داریم و تنها چند هفته بیشتر تا پایان وجود این گروه تروریستی در سوریه و عراق باقی نمانده است."

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: "عربستان سعودی کشورهای مختلف را در سراسر دنیا علیه لبنان تحریک و آن را تحریم می کند. عربستان سعودی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را به ترک اتباع خود از لبنان تحریک می کند. بر اساس اطلاعات موثقی که داریم عربستان از اسرائیل خواسته تا به لبنان حمله کند و برای آن میلیون ها دلار هزینه کرده است."

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: "حزب الله لبنان اهانت به نخست وزیر این کشور را اهانت به تمام مردم لبنان می داند. ما دخالت آشکار عربستان سعودی در امور داخلی لبنان را به شدت محکوم می کنیم. استعفای نخست وزیر نادرست و غیرقانونی است که با اکراه و به اجبار صورت گرفته است."

سید مقاومت در رابطه با امکان اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان گفت: "هیچ گونه احتمالی برای حمله اسرائیل وجود ندارد و با وجود تمام فشارهای سعودی، تمام اطلاعات هیچ نشانی از جنگ نمی دهد. دشمن می داند که این جنگ بسیار برایش گران تمام خواهد شد و صهیونیست ها از آغاز جنگ به طور جدی بر حذرند."

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی در مورد انجام هرگونه اقدام اشتباه تأکید کرد: "حزب الله امروز در قویترین شرایط خود از همه لحاظ به سر می برد. صهیونیست ها خود به خوبی میدانند تمام آنچه در سخنان گذشته در مورد جنگ گفته ام واقعیت دارد و جنگ روانی نیست."

سید حسن نصرالله تصریح کرد: "عربستان به شدت عصبانی است و ما این عصبانیت آن را درک می کنیم، ولی این رفتارها و واکنش های نسنجیده آنها را نمی فهمیم. آنها باید به سوریه یعنی جایی که آرزوهای بسیار داشتند ولی شکست خوردند بنگرند؛ امروز داعش در "بوکمال" و همچنین در عراق روزهای پایانی خود را سپری می کند. در یمن نیز برنامه هایشان به شکست خورده و تنها مردم این کشور را از هوا، زمین و دریا محاصره کرده اند و علیه آنها مرتکب جنایت می شوند. سازمان ملل نام عربستان سعودی را در لیست سیاه قرار داده است نه حزب الله لبنان را."

وی با اشاره به اتهامات اخیر عربستان علیه ایران و حزب الله تأکید کرد: "یمنی ها خود این موشک ها و پهپادها را می سازند و سید عبدالمک حوثی رهبر شجاع و شریفی است که چنانچه سخنی بگوید حتما بدان عمل می کند. اگر حزب الله عامل شکست عربستان در یمن است، این یعنی حزب الله بسیار بزرگ و قدرتمند است."

دبیرکل حزب الله لبنان هشدار داد: "از عربستان می خواهیم که نابودی حزب الله را هدفی برای خود قرار ندهد؛ چرا که هر قدر تلاش کند، تمام دنیا را بیاورد و اسرائیل را به جنگ تحریک کند، نخواهد توانست که حزب الله را نابود کند."

 

 

 

پایان پیام/478

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است