Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@23:42:26 GMT

جریان توزیع سکه‌های تقلبی در بازار

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۱۷۲۹

جریان توزیع سکه‌های تقلبی در بازار

به گزارش جهان نيوز،  ابراهیم محمدولی با بیان اینکه واحدهای صنفی شناسنامه‌دار نمی‌توانند نسبت به فروش سکه‌های مشکل‌دار و تقلبی اقدام کنند، اظهار کرد: چیزی که در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های مجازی نشان داده شد، با واقعیت ماجرا تفاوت داشت و بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد که واحد صنفی که در کلیپ سکه طلای وکیوم شده تقلبی از آن نام برده می‌شود، خود قربانی این کلاهبرداری شده و اصلا در عرضه چنین سکه‌ای دست نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: اساسا واحدهایی که محصولات خود را با شناسنامه صنفی منتشر می‌کنند، قطعا در صورتی که مشکلی در آن محصول وجود داشته باشد، اقدام به پس گرفتن آن خواهند کرد اما تخلفاتی از این دست عمدتا از جانب فروشندگان بدون پروانه و سرپایی صورت می‌گیرد گرچه نمی‌توان گفت تمام کسانی که اقدام به فروش سرپایی سکه می‌کنند، خلافکارند اما هیچ تضمینی بر صحت عملکرد آنها نیز وجود ندارد.

عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه برای جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی گفت: از مردم خواهش می‌کنیم تحت هیچ عنوان خرید و فروشی از واحدهای بدون پروانه یا افرادی که به طور سرپایی اقدام به خرید و فروش می‌کنند، نداشته باشند و فقط واحدهای دارای پروانه از جانب اتحادیه را به عنوان واحد معتمد بشناسند.

محمدولی همچنین با اشاره به پیش‌بینی آخرین وضعیت بازار طلا و جواهر گفت: با اینکه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از بازار ارائه داد اما اگر اوضاع فعلی تداوم داشته باشد و دستخوش تغییر و تحولات ناگهانی و عامل‌های بیرونی نشود، ثبات در این بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور