Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر سرباز شهید بهمن بنی‌مالک پس از ۲۹ سال به زادگاهش روستای سیره بخش اسماعیلیه تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین تشییع پیکر مطهر سرباز شهید قاسم سالمی سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده، سرباز شهید بهمن بنی‌مالک و سرباز شهید فریدون بابادی از شهدای دوران دفاع مقدس نیروی انتظامی خوزستان در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی آغاز شد و پس از اقامه نماز بر پیکر پاک شهدا، مردم خوزستان با ذکرهای الله اکبر، لااله الاالله، محمد رسول الله و علی ولی الله لاله‌های خود در برگرفتند.

مردم اهواز و خانواده‌های شهدا با استقبال از پیکر پاک این شهدا، تابوت این پرستوهای تازه از سفر بازگشته را در برگرفتند و آنها را بوسه باران کردند.

حسین حسین شعار ماست شعار افتخار ماست و این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرببلا آمده از جمله شعارهای مردم خوزستان در تشییع چهار شهید نیروی انتظامی بود.

مردم استان خوزستان پیکر مطهر 4 پرستوی مسافر کربلا را تا چهار راه آبادان بر دستان مهربان تشییع و سپس آنها را مشایعت کردند.

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر مطهر 2 تن از شهدای والامقام یعنی سرباز شهید فریدون بابادی و سرباز شهید قاسم سالمی به گلزار شهدای اهواز منتقل شد و در قطعه جدید گلزار شهدا در کنار شهدای حله آرام گرفت.

همچنین پیکر پاک سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده فرزند عبدالحسین نیز به شهرستان شوشتر منتقل شد تا پس از برگزاری آیین تشییع در زادگاهش آرام گیرد.

پیکر مطهر سرباز شهید بهمن بنی‌مالک نیز پس از 29 سال به زادگاهش روستای سیره بخش اسماعیلیه اهواز منتقل شد و مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و اقشار مختلف مردم این بخش قرار گرفت.

مردم بخش اسماعیلیه اهواز به ویژه اهالی روستای سیره پس از 29 سال به استقبال فرزند دلیر آمدند و پیکر پاک و مطهر سرباز شهید بهمن بنی‌مالک را در برگرفتند.

پس از برگزاری مراسم استقبال، پیکر پاک و مطهر سرباز شهید بهمن بنی‌مالک بر دستان مردم شهیدپرور خوزستان تشییع شد و پس از قرائت تلقین در آرامگاه ابدیش آرام گرفت.

شهید بهمن بنی‌مالک فرزند عبدالله در بهمن ماه سال 1346 در یک خانواده پر جمعیت در روستای سیره بخش اسماعیلیه اهواز دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه دیگر دوستان و همرزمانش در جبهه‌های نور علیه ظلمت حضور یافت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در تک دشمن در روز 21 تیر ماه سال 1367 همراه با جمعی دیگر از رزمندگان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

شهید بهمن بنی‌مالک در سن 21 سالگی در منطقه عملیاتی زبیدات عراق به شهادت رسید ولی پیکر مطهرش به وطن بازنگشته بود که پس از 29 سال شناسایی شد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست