Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد رضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای زائران اربعین حسینی از سوی این بانک، افزود: با توجه به این که در حال حاضر امکان استفاده از خدمات الکترونیکی بانک‌های ایرانی در کشور عراق وجود ندارد، بانک ملی ایران تلاش کرد در اربعین امسال حداکثر امکانات بانکی را تا لب مرز برای زائران فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه گفت: در حال حاضر زائران ایرانی برای خرید مایحتاج خود در کشور عراق مجبورند پول نقد حمل کنند، اما تلاش می کنیم تسهیلاتی در جهت استفاده از خدمات شعب بانک ملی ایران در آنجا برای مردم فراهم شود.

به گفته حسین زاده، این اقدام منوط به دریافت موافقت بانک مرکزی و تهیه زیرساخت‌های لازم است.

او اظهار کرد: بانک ملی ایران سه شعبه در بغداد، نجف اشرف و بصره دارد که می‌تواند به مسافران و فعالان اقتصادی خدمات ارائه کند.

حسین‌زاده با تاکید بر این که طی چند ماه گذشته شرایط مناسبی برای خرید ارز و دینار صادرکنندگان توسط شعب بانک ملی ایران مستقر در کشور عراق فراهم شده است، ادامه داد: این اقدام تاثیر بسیار مثبتی بر روابط تجاری دو کشور دارد.

401

بانک ملی ایران بانک عراق زائران اربعین بانک مرکزی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی

حامد(میلاد) منصوری:کشاورزی در تمام کشورهای جهان دارای اهمیت خاصی است چون که تامین کننده غذا و حیات جامعه است.

در اکثر کشورها و بخصوص کشورهای دارای کشاورزی همیشه دولت ها امتیازات خاص و ویژه ای برای کشاورزان خود در نظر می گیرند.

امتیازاتی مانند خرید ادوات کشاورزی، تسهیلات بدون سود،تسطیح زمین ها و حمایت هایی در جهت کاشت و برداشت کشاورزی انجام می دهند،چیزی که در ایران و بخصوص خوزستان که تامین کننده اصلی محصولات کشاورزی کشور است دیده نمیشود و کشاورزان همیشه مورد ظلم قرار گرفته اند.

وزارت جهاد حتی در مورد اختلافاتی که بین کشاورزان و دیگر ارگان ها پیش میاد حمایتی از کشاورزان نمیکند در صورتی که مدافع و حامی کشاورزان باید باشد.

بانک کشاورزی که میشود گفت بانک متولی کشاورزان است هیچ گونه تسهیلات و حمایتی از کشاورزان نمیکند.

طبق بررسی هایی که انجام دادیم از کشاورزان شوش و کرخه هیچ گونه خدمات و حمایتی از این بانک دریافت نکردند در صورتی که کشاورزان باید در این بانک داری امتیازات خاص خود باشند.

کنار همه ی این عدم حمایت ها در این چند سال اخیر پرداخت نکردن پول کشاورزان از طرف دولت هم مشکلات کشاورزان را دوچندان کرده است.

در سال زراعی گذشته دولت پول باقی مانده کشاورزان خوزستانی که اردیبهشت ماه برداشت کردند را در اواخر مهر ماه پرداخت کرد و در سال زراعی کنونی که مردم در حال برداشت گندم و کلزا هستند با وجود گذشت بیش از دو هفته از برداشت گندم هنوز هیچ پولی برای کشاورزان پرداخت نشده است.

لذا کشاورزان از مسئولان دولتی و بخصوص نمایندگان مجلس و بخصوص نمایندگان شهرستانهایی که اکثر مردم انها کشاورز هستند انتظار دارند امتیازات،تسهیلات و امکانات مناسبی برای کشاورزان در نظر بگیرند و در سهمیه خرید ادوات کشاورزی با اختصاص سهمیه ویژه برای خوزستان و شهرستانهایی که در کشاورزی تولید کننده برتر هستند توجه ویژه شود و اختیارات بیشتری به جهاد کشاورزی داده شود کما اینکه بارها گفته شد که خوزستان یک استان ویژه است و سازمان جهاد کشاورزی آن هم ویژه باشد و دارای اختیارات ویژه باشد بخصوص در سهمیه تسهیلات و خرید ادوات کشاورزی که نیاز یک کشاورز است.

کما اینکه طبق گزارشات مردم خوزستان بیشترین سپردها را در بانک ها دارند اما کمترین تسهیلات بانکی را دریافت میکنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903975

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران؛ پشتیبان توسعه طرح های صنعت نفت کشور
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات بانکی در ۱۴۰۲/ رقم رشد نقدینگی ۲۴.۳ درصد در پایان سال ۱۴۰۲
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!