Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@20:59:17 GMT

کشتیرانی آمریکا روی موج ضرر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۲۳۰۰

کشتیرانی آمریکا روی موج ضرر

تین‌نیوز | 

شرکت کشتیرانی Gener8 Maritime آمریکا اعلام کرد که در 3 ماهه سوم سال 2017 میلادی نزدیک به 67.5 میلیون دلار ضرر کرده است.

 به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز، این کشتیرانی در مدت مشابه سال گذشته 37.4 میلیون دلار ضرر گزارش کرده بود.

ضرر عملیاتی کشتیرانی Gener8 در این مدت به 47.7 میلیون دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتیرانی Gener8 در سه ماهه سوم سال 2016 میلادی نزدیک به 25.2 میلیون دلار ضرر عملیاتی داشت.

در همین حال، درآمد خالص سفرهای این کشتیرانی طی این مدت به 47.9 میلیون دلار کاهش یافت. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته 69.1 میلیون دلار از سفرهای ناوگان خود درآمد کسب کرده بود.

این شرکت کشتیرانی در 3 ماهه سوم سال 2017 یک فروند کشتی VLCCنوساز خود را تحویل گرفت و برای کاهش مقدار قسط آخر آن با کشتی سازی به توافق رسید.

در این مدت Gener8 موفق به فروش یک فروند کشتی افرامکس، 2 فروند نفتکش سوئزمکس، و 2 فروند VLCC خود شد.

این شرکت همچنین برای فروش چند فروند از کشتی های ناوگان خود با تعدادی خریدار به توافق رسیده است. این کشتی ها شامل یک فروند افرامکس ساخت سال 2003، یک فروند سوئزمکس ساخت سال 2000، یک فروند VLCC ساخت سال 2002، و یک فروند VLCC ساخت سال 2010 است.

پتر جورجیوپولوس، رئیس هیئت مدیره و مدیراجرایی Gener8 اعلام کرد: "انتظار داریم که تا پایان سال جاری میلادی بیش از 75 درصد از ناوگان مان متشکل از کشتی های ECO VLCC باشد.معتقدیم که Gener8 را در چنین بازار ضعیفی همچنان رقابتی نگاه داشته ایم."

این شرکت تا پایان نوامبر 2017 ناوگانی متشکل از 31 فروند کشتی ملکی داشت که از این میان 22 فروند VLCC، یک فروند افرامکس ، 6فروند سوئزمکس و  2 فروند پانامکس  است. مجموع ظرفیت ناوگان این کشتیرانی 7.8 میلیون DWT است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی از آمادگی ناوگان ملی برای توسعه حمل‌ونقل بار صادراتی به قاره آفریقا خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیر بیات با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سیاست‌های توسعه دریامحور اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این راستا اقدامات متعدد و وسیعی در راستای توسعه تجارت با کشورهای آفریقایی انجام داده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون خطوط مستقیم و غیرمستقیم کشتیرانی به شرق، شمال و غرب آفریقا فعال ‌است، افزود: در شرق به ویژه کشورهای کنیا، تانزانیا و زنگبار خطوط مستقیم هم اکنون در حال خدمات رسانی به بازرگانان هستند؛ ضمن اینکه در شمال نیز به بنادر کشورهای لیبی، مراکش و الجزایر خطوط مستقیم فعال هستند در غرب آفریقا به سبب حجم کمتر بار از فیدرهای بین‌المللی برای رساندن بار استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: در کنار ایجاد این خطوط کشتیرانی، دفاتر منطقه‌ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در کشورهای یادشده، راه‌اندازی شده‌اند که وظیفه آنها ضمن ارائه خدمات به شناورهای کشتیرانی توسعه ارتباطات تجاری بین کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران است.

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی‌ ایران با دعوت از بازرگانان ایرانی برای بهره‌مندی از خدمات یاد شده، تصریح کرد: گروه کشتیرانی هم اکنون با ایجاد شبکه DOOR TO DOOR آمادگی دارد کالای صادراتی را با استفاده از حدود 1500 دستگاه انواع واگن و 150 دستگاه کامیون کشنده خود، از محل تولید تا مقصد نهایی حمل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی