Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با جهت اهمیت ویژه پروژه‌های آبرسانی در روستاهای کم‌برخوردار و مناطق محروم استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی پیرجاهد در جلسه بررسی مشکلات حوزه آبرسانی روستایی در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در 6 ماهه نخست سال توانستیم با همت جهادگران بسیج سازندگی پروژه آبرسانی به 6 روستای حومه استان اردبیل را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 130 میلیون ریال تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم که در ادامه روند اجرای پروژه‌های آبرسانی توجه به مناطق محروم و روستاهای کم‌برخوردار بیش از پیش گسترش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روستاهای ایلچی، اینی علیا و بیعرق از توابع شهرستان گرمی سه روستایی بودند که در طرح آبرسانی به روستاهای کم‌برخوردار استان اردبیل قرار داشتند و طی 6 ماه اخیر و نخست سال با تخصیص 210 میلیارد ریال مجموع اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: روستای میان دره در اردبیل و روستای جنگان در گرمی نیز به همت گروههای جهادی طی مدت معین در امسال و با صرف هزینه 400 میلیون ریال برای هر روستا آبرسانی شدند که در حومه این روستاها نیز برخی مناطق و روستاهای کم‌برخوردار هستند که در اولویت آبرسانی قرار دارند.

پیرجاهد با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار بیان کرد: نیاز است تا به منظور رفاه و آسایش عمومی در راستای پروژه‌های عمران و آبادانی در مناطق کم‌برخوردار و مناطق محروم در اسرع وقت اقدام شود و در استان اردبیل نیز تا به اکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که انتظار می‌رود با پیگیری این مطالبات بتوانیم مردم منطقه را از احتیاجات اصلی به گاز، آب و برق بی‌نیاز سازیم.

وی اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و به همت جهادگران بسیج سازندگی کانال‌کشی روستای محله شهریار در شهرستان گرمی نیز انجام شده است که برای این پروژه 120 میلیون ریال هزینه شد و پروژه‌ها و طرحهای محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی به همت جهادگران منطقه در نقاط و مناطق مختلف استان همچنان ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود در راستای غنی‌سازی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم سایر ارگانها و نهادها در استان اردبیل نیز یاری‌گر بسیج سازندگی باشند تا بتوانیم با رفع محرومیت از منطقه شاهد توسعه و رشد اقتصاد و اشتغال نیز باشیم.

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد