Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-01@11:46:44 GMT

تامین آب شرب اسلام‌آباد غرب از سد آزادی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۵۲۵۴

تامین آب شرب اسلام‌آباد غرب از سد آزادی

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: سد آزادی در شهرستان دالاهو کرمانشاه در دراز مدت آب شرب شهر اسلام آباد غرب را تامین خواهد کرد.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: سد آزادی در راستای تأمین آب شرب، مصارف صنعتی و کشاورزی برای منطقه خیلی مهم است، و در دراز مدت آب شرب شهرستان اسلام‌آباد غرب را نیز تأمین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان دالاهو از سد آزادی بازدید به عمل آورد.
استاندار کرمانشاه همچنین از نزدیک روند عملیات اجرایی پروژه شبکه آبیاری، زهکشی و انتقال آب از سد آزادی به دشت حر را مورد بررسی قرار داد.
کیاست امیریان مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در حاشیه این بازدید با بیان اینکه این سد بر رودخانه زمکان واقع شده است، اظهار داشت: این سد از جنس سنگ‌ریزه‌ای با هسته‌ی رسی و ارتفاع آن ۶۴ متر از پی، طول تاج ۷۳۷ متر، حجم مخزن ۷۰ میلیون متر مکعب است ودر سال ۱۳۹۱ مورد بهره برداری قرار گرفته است.
امیریان همچنین با بیان اینکه این سد در راستای تأمین آب شرب، مصارف صنعتی و کشاورزی برای منطقه خیلی مهم است، افزود: این سد در دراز مدت آب شرب شهرستان اسلام‌آباد غرب را نیز تأمین خواهد کرد.
وی ادامه داد: یک خط انتقال آب به طول ۴۰ کیلومتر ازجنس فولادی از این سد به دشت حر شهرستان ثلاث‌بابا‌جانی اجرا گردیده که حدود یکهزار هکتار از اراضی دشت هارا آبیاری می‌کند.
 حجم ذخیره هم اکنون دریاچه این سد مقدار ۳۲ میلیون متر مکعب است که حدود ۴۵ درصد پراست.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: امروز به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد و حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت و یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

کد خبر: 1229122 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است