Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بزرگداشت سرباز شهید فریدون بابادی یکی از شهدای نیروی انتظامی (ژاندامری) خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین بزرگداشت سرباز شهید فریدون بابادی یکی از شهدای گلگون‌کفن نیروی انتظامی (ژاندامری) استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

این آیین معنوی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) اهواز واقع در فاز 2 پادادشهر برگزار شد و مردم خوزستان یاد و خاطره سرباز شهید فریدون بابادی را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند آیاتی از کلام‌الله مجید به یاد شهدای اسلام به ویژه سرباز شهید فریدون بابادی از نیروی انتظامی (ژاندامری) استان خوزستان قرائت شد.

همچنین جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان و شهرستان اهواز نیز در آیین بزرگداشت سرباز شهید فریدون بابادی حضور داشتند و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

شهید فریدون بابادی فرزند علیرضا در تاریخ یکم بهمن ماه سال 1345 در مسجدسلیمان دیار بزرگمرد کوچک سردار شهید بهنام محمدی‌راد دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شد.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در تاریخ 22 تیر ماه سال 1367 همراه با جمعی از رزمندگان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل شد.

شهید فریدون بابادی در سن 22 سالگی در منطقه عملیاتی زبیدات عراق به شهادت رسید ولی پیکر مطهرش به وطن بازنگشته بود که پس از 29 سال شناسایی شد.

آیین تشییع پیکر مطهر سرباز شهید فریدون بابادی به همراه سرباز شهید قاسم سالمی، سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده و سرباز شهید بهمن بنی‌مالک روز جمعه 19 آبان از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی تا چهار راه آبادان برگزار شد و سپس در قطعه جدید گلزار شهدای اهواز در محل یادبودش آرام گرفت.

این شهید از جمله 54 شهید تازه تفحص شده ژاندارمری است که در تک دشمن در سال 1367 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و پیکر مطهرشان در صبح روز پنج‌شنبه 13 مهرماه امسال از مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک وطن بازگشت.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود