Web Analytics Made Easy - Statcounter

'در هفته های اخیر بدهی های کلان سه تیم پرسپولیس ، تراکتورسازی و استقلال و احتمال حذف آنها از رقابت های آسیایی به بحث روز در محافل ورزشی و فوتبالی تبدیل شده بود. اظهارنظرهای مختلفی در این ارتباط صورت گرفته و هر کارشناس و صاحب نظری به فراخور حال سخن گفته و موضع گیری کرده است.
در چند روز گذشته خبری دهان به دهان گشت و در یک برنامه فوتبالی در رادیو ورزش نیز توسط یک گزارشگر تبریزی به طور کامل به آن اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری مبنی بر این که سردار آجرلو مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی در ملاقات با دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مشکلات موجود بر سر راه تیم مردمی تراکتور سازی را مطرح می کند و به فاصله کم تر از 2 روز مبلغ 20 میلیارد ریال توسط پزشکیان به حساب باشگاه واریز می شود تا تیم تراکتورسازی از مخمصه ای که در آن گرفتار شده نجات یابد.
این اتفاق در جای خیلی دوری روی نداده است. در استان همجوار ما با سرعتی که نزدیک به سرعت نور بوده نماینده یک شهر با احساس مسوولیت ، رفع موانع موجود بر سر یک تیم فوتبال را در دستور کار قرار داده و در راستای جذب رضایت مردم موفق عمل کرده است.
و اما در شهر ما برای تامین نیازهای حداقلی برای یک تیم فوتبال که بر اساس قانون وابسته به شورا و شهرداری می باشد باید سال ها دوید و ماه ها التماس کرد و ناز این و منت آن را کشید. آن هم مبلغی در حدود 3 میلیون ریال که بتواند تکلیف یکی از تیم های پرسابقه استان یعنی شهرداری را در دور دوم رقابت های لیگ دسته سوم مشخص بکند.
ممکن است بگویند که نباید اردبیل با استان های برخوردار مقایسه شود ولی آیا در این ارتباط و تامین بودجه مورد نیاز برای یک تیم قابل مقایسه نیستند؟
نمایندگان ما چه تفاوتی با نمایندگان دیگر شهرها دارند؟ چرا آنها از جایگاهی برخوردارند که می توانند در کم تر از دو روز 20 میلیار ریال برای یک تیم فوتبال تامین کنند ولی در شهر ما …. از این جا به بعد را باید فاکتور گرفت چرا که اگر از واقعیت ها چیزی گفته شود فردا باید عناوینی چون تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب را تحمل کرد. چه بهتر که چیزی بیشتر بر زبان جاری نشود و قلم آن را بر روی کاغذ ننگارد.
بنازم سرعت عمل و دلسوزی مسؤولین باشگاه شهرداری اردبیل را که حداقل به خود این زحمت را نمی دهند برای همیشه خیال هواداران را راحت کرده و به صراحت در مورد آینده تیم اظهار نظر نمایند و اگر قصد و اراده ای برای نجات تیم نیست برای همیشه پرونده آن را مختومه اعلام بکنند.
وقتی که تیم فوتبال شهرداری به دسته دوم سقوط کرد برخی از نمایندگان ما چه جلساتی که تشکیل نداده و در چه ملاقات هایی که حضور پیدا نکردند و چه قول ها و وعده هایی که برای ماندن تیم در دسته اول با آب و تاب و با استفاده از الفاظ امید آفرین ارائه نکردند و برخی از مسوولان فوتبال استان چه مصاحبه هایی که انجام ندادند ولی در عمل آنچه به فوتبال اردبیل رسید هیچ بود و هیچ.
آیا برای شهرداری و شورای شهر بودجه ای در حد و اندازه سه تا چهار میلیارد ریال آنقدر بزرگ ،کمرشکن، قابل توجه و مصیبت آفرین است که نمی خواهند برای یک فصل هزینه تیمی بکنند که عشق و امید فوتبالی های اردبیل می باشد؟
خوش به حال مردمی که از وجود نماینده ای بهره می برند که قدرت و توانایی تامین مبلغی در حدود 20 میلیارد ریال برای یک تیم فوتبال در کم تر از 48 ساعت را دارند. امیدواریم روزی شهر ما نیز نمایندگانی با ویژگی های مهمی از جمله توجه به ورزش و تیم های ورزشی برخوردار باشد.
و در آخر باید گفت که در خیلی از نقاط کشور و بخصوص در استان های همجوار ، مسوولان و دست اندرکاران آنها عادت کرده اند که کم حرف بزنند و بیشتر عمل بکنند و متاسفانه این امر گویا در نزد ما کاملا بر عکس شده است ، ما یاد گرفته ایم که زیاد حرف بزنیم و کم تر عمل نماییم'.
انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!