Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل افزود: در کنار اتصال اصلاندوز مغان به خط ریلی آذربایجان که در دستور کار قرار گرفته و مطالعات آن هم شروع شده اتصال بیله سوار به خط ریلی جمهوری آذربایجان را هم پیگیری می شود.
وی بیان کرد: بحث صادرات در این استان در دستور کار قرار گرفته و نیاز است سند توسعه صادرات با بهره گیری از تجارب استان های دیگر تدوین شود تا شاهد رونق صادرات در این استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل در باره صادرات سیب زمینی به کشورهای همسایه گفت: برای توسعه صادرات این محصول لازم است موانع پیش رو بررسی و با شناسایی بازار هدف و سلایق مشتری اقدام به صادرات این محصول بشود .
بهنامجو رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی را در دولت تدبیر و امید را یاد آور شد و گفت: این دولت سرمایه گذاری بخش خصوصی را در دستور کار دارد و لازم است دستگاه های اجرایی با اعمال مشوق های لازم به افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف کمک کنند .
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی از سوی بانک ها بیان کرد: تسهیلات پرداختی بانک ها به واحد های تولیدی و صنعتی به رغم حمایت دولت در طول سالجاری بسیار پایین است و ضرروت دارد بانک ها در پرداخت تسهیلات اهتمام بیشتری کرده و دستگاه های اجرایی هم با رصد مشکلات پیش رو موانع موجود را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند .
وی تشکیل کمیته بررسی تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی را ضروری دانست و افزود: برای بررسی بیشتر و شناسایی موانع پیش رو در پرداخت تسهیلات باید کمیته ای تشکیل شود تا دلایل و علت پرداخت نشدن تسهیلات مشخص گردد.
استاندار اردبیل گفت: جذب تسهیلات بانکی مربوط به واحد های تولید استان که به میزان 240 میلیارد ریال در هفت ماه سال جاری بوده بسیار پایین است و باید تلاش شود این میزان در یک ماه آینده به 2 هزار میلیارد ریال برسد .
بهنامجو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را در برطرف شدن مشکلات بخش خصوصی مهم ارزیابی کرد و گفت: این نشست های راهبردی و سیاستگذاری است که می تواند بسیاری از گره ها و مشکلات بخش خصوصی را رفع کند .
در این جلسه هر یک از مدیران بانک ها اقدامات صورت گرفته در زمینه تسهیلات پرداختی به واحد های تولیدی و صنعتی را گزارش دادند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که سال گذشته غرفه‌هایی که وابستگی دولتی داشتند، از وضعیت مطلوب جانمایی در نمایشگاه کتاب برخوردار بودند، گفت: ملاک اختصاص غرفه به ناشران تعداد قابل توجه اثر آنهاست. دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند در پاسخ به این سوال که آیا رصدی انجام شده که چند درصد از مردم کتاب‌های خریداری شده نمایشگاه کتاب تهران را مطالعه می‌کنند، گفت: خواندن کتاب به عهده خود خریداران است. کتابی که خریداران وقت می‌گذارند، هزینه و خریداری می‌کنند، حتماً انتخابی پشتش بوده است. در پاسخ به آمار‌هایی که نشان می‌دهد سرانه مطالعه کشور اندک است، باید گفت که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با کشور‌ها دیگر پایین نیست. ما نسبت به وضعیت مطلوب کشور خودمان فاصله داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار