Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن غلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دستورالعمل طرح برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب و قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال به منظور استفاده بهینه از ظرفیت و توانایی های اجرایی بخش تعاون، توسعه و توانمندسازی تعاون ها و رونق اقتصادی در سطح روستاها در قالب مشارکت گروهی ابلاغ و سهمیه های هر شهرستان مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، استفاده از ظرفیت تعاونی ها در شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در نواحی روستایی و ارتقای منزلت اجتماعی، جایگاه روستاها در اقتصاد ملی و ایجاد زمینه لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت محور روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر را از اهداف کیفی این طرح عنوان کرد.
غلامی گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح نشست های مختلفی برگزار شده و روستاهای هدف پس از جمع بندی به مرکز استان ارسال خواهد شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه به فرایند و زمان بندی اجرای طرح روستا تعاون اشاره کرد و افزود: شناسایی و انتخاب روستاهای هدف، تهیه گزارش مزیت سنجی، برگزاری جلسه هماهنگی و مشترک باحضور مقام های استانی، انتخاب هیات موسس، صدور موافقت نامه تشکیل تعاونی و راهبری و پیگیری مراحل ثبت و تشکیل تعاونی توسط اداره کل و پیگیری و جلب حمایت های موردنیاز و شروع مراحل اجرایی طرح موردنظر باید انجام شود.
وی گفت: سرعت بخشی در تشکیل تعاونی مورد نظر در روستاهای هدف با جلب مشارکت عموم روستاییان در دستور کار است که پس از تائید بخشداران و دهیاران انتخاب خواهند شد.
غلامی اظهار کرد: منبع تسهیلاتی این طرح براساس تبصره 18 قانون بودجه و قانون حمایت از روستاها و از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود.
بیش از 20 درصد از جمعیت 105 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود

دریافت 257 MB

محمد تقی صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی ها لازم برای استقبال و تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری) در گناوه با برگزاری نشست‌های مختلف انجام شده است.

فرماندار گناوه افزود: این شهید والامقام جمعه شب در مسجد امیرالمومنین با برگزاری برنامه ویژه همراه با سخنرانی و مداحی استقبال خواهد شد.

همچنین بعد از ظهر روز شنبه همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تجدید میثاق و وداع با شهید در مصلی جمعه برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر این شهید والامقام تا گلزار مطهر شهدای گناوه بر دستان مردم قدرشناس شهرستان تشییع خواهد شد و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) متولد ۱۳۴۳ که در زمان شهادت ۲۰ سال سن داشت در گناوه جز شهدای جاویدالاثر تا قبل از احراز هویت به شمار می‌آمد.

شهید غلامی در سال ۱۳۶۲ جمعی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شده بود که در ۲۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله جاده العماره - بصره به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص سال ۸۸ در منطقه عملیاتی پیدا و در نجف آباد اصفهان به عنوان شهید جاویدالاثر در میان شهدای گمنام خاکسپاری شد و پس از گذشت ۳۷ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA در سال ۱۴۰۰ شناسایی شد.

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6094567

دیگر خبرها

  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود