Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@17:54:58 GMT

عکس: پیاده روی یک پیرمرد با حیوان خانگی عجیبش!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۱۷۳۹

عکس: پیاده روی یک پیرمرد با حیوان خانگی عجیبش!

حیوان خانگی این مرد یک لاک پشت است که همه روزه آن را برای پیاده روی به بیرون از منزل می آورد!

سرویس عکس و فیلم فردا: حیوان خانگی این مرد یک لاک پشت است که همه روزه آن را برای پیاده روی به بیرون از منزل می آورد!



کلمات کلیدی: حیوان خانگی ، صبورترین مرد جهان ، لاک پشت ، عکس پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! ۷ نکته طلایی درباره خرید و تعویض لنت‌ ترمز ماشین ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ ۱۱ درمان‌ خانگی برای از بین بردن شپش‌ سر کودکان گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند جدا شدن سر نوزاد در بیمارستانی در ایرانشهر! +عکس توئیت عشقولانه طارمی، ازدواجش با بازیگر معروف را تایید کرد پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۱نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۱۶نظر) حمله موشکی انصارالله به ریاض و تهدید عملی «دبی»: هم فرصت، هم تهدید (۱۱نظر) ابتکار جالب زوار ایرانی برای تشکر از عراقی‌ها +عکس (۸نظر) عکسی دیدنی از ضریح حضرت ابوالفضل العباس(ع) (۷نظر) آخرین اخبار مغازه اسلحه‌‌فروشی در آمریکا +تصاویر عکس: پیاده روی یک پیرمرد با حیوان خانگی عجیبش! عکس: سوشا مکانی و تینا آخوندتبار در یک فیلم وحشت اوکراینی‌ها از پرواز هفت شی درخشان در آسمان +عکس سیب زمینی‌های ۴ میلیونی! +عکس چهار مرد استرالیایی احمق‌های قرن لقب گرفتند +عکس یک کشف عجیب در نقاشی ون‌گوک +عکس ساخت برج چوبی در آمریکا +تصاویر کیت میدلتون هم بدل دارد؟ +عکس بازیگرانی که با فوتبالیست‌ها ازدواج کردند +عکس تیپ متفاوت لیلا بلوکات در میلان! + عکس اولین تصویر از همسر و فرزند هومن سیدی انتقاد مجری زن شبکه خبر از علی ضیا +عکس کشف هیولای وحشتناک در آب‌های پرتغال! +عکس تصویر شهید حججی بر لباس تاجر اهل ترکیه +عکس پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی معلمان در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️شرکت کنندگان مسیر جاده سلامتی تا اردوگاه شهید رجایی شاهرود را پیاده روی کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • فوت یک شهروند مشهدی بر اثر حیوان‌گزیدگی و ابتلا به هاری
  • پایان مذاکرات: بایرن گزینه عجیبش را کنار گذاشت
  • جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود
  • سگ‌های ولگرد معضل این روزهای سنندجی‌ها/زوزه‌هایی که دلهره آفرینند
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • پیاده روی معلمان در شاهرود
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور