Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم گفت: در راستای استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در پالایشگاه های مجتمع عظیم گازی کشور، تعاملات اقتصادی و تجاری پالایشگاه نهم با سرمایه گذاران داخلی افزایش خواهد یافت.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم گفت: در راستای استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در پالایشگاه های مجتمع عظیم گازی کشور، تعاملات اقتصادی و تجاری پالایشگاه نهم با سرمایه گذاران داخلی افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید محمد مهدی هاشمی در این باره گفت: نشست تخصصی بررسی فرصت ها و تهدید های سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای افزایش تعاملات اجتماعی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان کنگان و فعالان تجاری و بازرگانی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

 سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی که مورد تاکید وزیر نفت می باشد کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در پالایشگاه نهم تشکیل شد.

هاشمی ادامه داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری بر روی کلید واژه هایی مانند توانمند سازی نیروی کار و ایجاد بستر رقابت بین مناطق و استانها و همچنین به کارگیری تمام ظرفیت ها و قابلیت های متنوع تاکید بسیاری شده است و پالایشگاه نهم نیز بر همین اساس، دو برنامه اساسی توانمندسازی نیروی کار و رونق کسب و کار بر اساس نیازمندی های صنعت در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: برگزاری دوره های تئوری و عملی آموزشی جهت توانمند سازی نیروهای بومی اولین گام در این راستا بوده و گام بعدی ما رونق کسب و کارهای خرد و کلان مورد نیاز صنعت می باشد.

هاشمی با بیان اینکه جامعه محلی می تواند بخشی از نیاز های صنعت را برآورده کند اظهار داشت: اگر  بین صنعت و جامعه بومی ارتباط اقتصادی برقرار شود، زمینه رونق اقتصادی و  اشتغال در منطقه نیز فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در آینده بسیار نزدیک، کارگروه و اتاق فکری تشکیل خواهد شد که پتانسیل های موجود درصنعت برای ایجاد کسب و کارهای خرد وکلان در منطقه درآن تشریح گردد.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم در پایان گفت: امیدواریم این نشست ها باعث افزایش تعاملات تجاری و اقتصادی سایت دو پارس جنوبی با سرمایه گذاران بومی شود و با تکمیل لیست تامین کنندگان منطقه، فرصت برابر حضور در معاملات را ایجاد نموده و با رونق کسب و کار در منطقه به تولید و اشتغال کمک بیشتری کنیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد