Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هر سال با توجه به اینکه شهادت امام رضا(ع) در آخرین روز ماه صفر است، زائران زیادی از اقصی نقاط جهان به حرم مطهر رضوی مشرف می‌‏شوند، آستان قدس رضوی سعی کرده تا در این دهه برنامه‌‏های متنوعی را برای عموم زائران تدارک ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری برنامه های «شکوه ایثار» در رواق امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: اگر چه در همه رواق‏‌ها و اماکن متبرکه حرم رضوی ویژه برنامه عزاداری برای زائران برگزار می‏‏شود، اما محوری‏ترین برنامه حرم امام رضا(ع) تحت عنوان «شکوه ایثار» در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در دهه پایانی صفر روزانه پنج برنامه سخنرانی و عزاداری در رواق امام خمینی(ره) تشکیل می‌‏شود، افزود: حجت الاسلام و المسلمین محمدي از ساعت 5:10 صبح درباره «سیره اهل بیت(ع)» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه و روضه خوانی می‌‏پردازند.

حجت الاسلام حسینی گفت: همچنین حجت ‌الاسلام ماندگاري در این هفته ساعت 10:20 با موضوع خانواده عاشورایی و تربیت مهدوي و حجت ‌الاسلام کازرونی بعد از نماز ظهر و عصر با موضوع تحلیلی سیره اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره)، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی گفت: حجت الاسلام اسلامی فر و حجت الاسلام فرزانه نیز هر روز قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی خواهند داشت و پنج روز آخر حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی بعد از نماز مغرب در حرم رضوی به سخنرانی می‏‌پردازند.

وی از قرائت زیارت امین الله و ذکر مصیبت و سینه زنی در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در رواق حضرت زهرا(س) و رواق حضرت معصومه(س) هر روز قبل از نماز ظهر و عصر برنامه سخنرانی و عزاداری تدارک دیده شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برای بهره‌مندی هرچه بیشتر زائران روزانه بیش از 45 جلسه حلقه معرفت ویژه برادران و خواهران در ساعات مختلف شبانه روز، تدارک دیده شده که در اماکن حرم مطهر رضوی تشکیل می‏‌شود.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه های دهه آخر صفر در حرم رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد