Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار قزوین گفت: دستگاه قضایی با همه ضعف امکانات و مشکلاتی که سد راهش بوده، تا بحال تا حدود زیادی در احقاق حقوق مردم در دعاوی حقوقی و کیفری تلاش کرده و موفق بوده است.

عبدالمحمد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره پیگیری حقوق عامه و اجرای آن از سوی دستگاه قضا، بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه از وظایف قوه قضائیه است که به نوعی تظلم خواهی مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: دستگاه قضایی با همه ضعف امکانات و مشکلاتی که سد راهش بوده، تا بحال تا حدود زیادی در احقاق حقوق مردم در دعاوی حقوقی- کیفری تلاش کرده و موفق بوده است.

 زاهدی درباره اولویت‌های استانداری در رسیدگی به امور موجود در استان قزوین گفت: قزوین از استان‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است اما با توجه به خشکسالی و مصرف بی رویه آب، با مشکلات جدی در حوزه خشکسالی و محیط زیست رو به رو هستیم و این یکی از اولویت‌های مهم ما در استانداری است.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت احیاء دشت قزوین تصریح کرد: حتماً باید برای احیای دشت قزوین، برنامه ریزی کنیم. ستادی را هم برای این کار تشکیل داده ایم تا هماهنگی لازم را داشته باشیم. دشت قزوین از دشت‌های حاصلخیز کشور است که به دلیل برداشت‌های بی رویه و نیز خشکسالی‌های پی در پی رفته رفته با مشکل موجه می‌شود.   وی گفت: در بخش صنعتی نیز با فرسودگی ماشین آلات مواجهیم که نوسازی صنایع را در دستور کار قرار داده ایم.
 زاهدی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان قزوین کمتر از میانگین کشوری است، افزود: نرخ بیکاری در استان قزوین کمتر از ۱۱ درصد است، ولی اگر به بخش صنعت و کشاورزی توجه نکنیم ممکن است افزایش پیدا کند.
استاندار قزوین تأکید کرد: یک بخشی که دراستان قزوین مغفول مانده و باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم، گردشگری است و باتوجه به ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی این استان، نیاز است در این زمینه شناخت بیشتری در سطح کشور ایجاد شود و مردم سایر استان های کشور به استان قزوین آمده و این استان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به قزوین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی با انتشار پستی در فضای مجازی از رهاسازی حقابه قزوین از سد طالقان با دستور وزارت نیرو خبر داد.

استاندار در این پست عنوان کرد: از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی دشت قزوین از سد طالقان ممنونم.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر کشاورزان زیادی در قزوین نسبت به عدم واگذاری سهم قزوین از سد طالقان اعتراض داشتند.

کد خبر 6097706

دیگر خبرها

  • صنعت نساجی یزد بازسازی ‌و نوسازی می‌شود
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • ضرورت احیای هنر نمدمالی در بام ایران برای تبدیل آن به کالای صادرات محور
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • آب به قزوین رسید
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود