Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول-ایرنا-' سامان قنبری ' موتورسوار دزفولی موفق به کسب مقام نهم جهانی و مقام دوم آسیایی در رشته حرکات نمایشی با موتورسیکلت سنگین شد.

رئیس هیات اتومبیل رانی دزفول روز یکشنبه به ایرنا گفت:مسابقات جهانی موتورسواری از 17 تا 21 آبانماه در کشور امارات برگزار شد که ورزشکاران سراسر دنیا در این مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی شاهرخی افزود:در این مسابقات سامان قنبری تنها شرکت کننده ایرانی در رشته استانت (حرکات نمایشی با موتور سنگین ) بود که توانست مقام دوم را در سطح آسیا از آن خود کند.
وی ادامه داد:همچنین در بین 16 نفر برتر دنیا نیز این موتورسوار دزفولی تواست رتبه نهم را به خود اختصاص دهد که تا کنون بی سابقه بوده است.
وی گفت:پارسال نیز این موتورسوار دزفولی توانسته بود مقام دوم آسیایی را به خود اختصاص دهد.
شاهرخی اضافه کرد:هیات موتورسواری دزفول 50 عضو ثبت شده دارد این در حالی است که مشتاقان زیادی در این رشته ورزشی در دزفول وجود دارد ولی به علت محدودیت هایی که برای تردد موتورسیکلت ها در دزفول وجود دارد تعداد ثبت شده این هیات کم است.
برخی منابع وجود 300 هزار دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده را در شهرستان دزفول تائید کرده اند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد