Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد و حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: با عقد این تفاهم‌نامه در گام نخست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبلیغات و اطلاع رسانی  چهار اثر نمایشی  حوزه هنری را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا امیدی افزود: هدف از این تفاهم نامه ارتقای حقوق شهروندی، ایجاد نشاط و شادابی در شهر، حوزه هنر  و  اجرای نمایش است.

به گفته وی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد به سازمان فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شهرداری شهرکرد تغییر نام داده و تلاش می کنیم با همکاری سازمان های چون حوزه هنری در مسائل فرهنگی هنری نیز فعالیت داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری هم گفت: همکاری بین دستگاهی می‌تواند زمینه ساز فعالیت‌های بسیار سازنده فرهنگی هنری در شهر و شاهد تولیدات فاخر هنری در زمینه‌های مختلف شد.

حجت الله شیروانی افزود:استان چهارمحال و بختیاری داری هنرمندان شاخصی در زمینه های هنری مختلف چون تئاتر، سینما، تجسمی و  ادبیات است و با حمایت از این هنرمندان می‌توان شاهد شکوفایی و پویایی هر چه بیشتر هنر استان در کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور