Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مجمع خیرین در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، سیدحسن محمودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تسکین آلام بشری و سلامت انسان‌ها جزو اهداف جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود اظهار کرد: علاوه بر آن ایجاد صلح و دوستی و تلاش برای تامین احترام به انسان‌ها از سایر اهداف این جمعیت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در یک سال اخیر ۲۳ پایگاه‌های فعال امدادی شامل ۱۲ ثابت، ۸ مورد موقت،  ۲ مورد کوهستانی و هوایی ۱۵ روزه توسط ۳ هزار و ۳۲۱  خودرو و ۸ هزار و ۳۷۲  عوامل امدادی در سطح استان انجام شده است.

محمودی افزود: در همین زمان استان آذربایجان غربی رتبه برتر مسابقات رفاقت مهر را دل کرمان و با شرکت ۳۰۷ نفر در مرحله استانی به‌دست آورد و در طرح شوق رویش نیز در تابستان امسال، ۱۷ هزار نفر شرکت کردند.

وی گفت: در یک سال اخیر ۲۳ مسابقه ورزشی جمعیت هلال احمر با شرکت ۵۹۰ نفر در ۳ رشته ورزشی برگزار شد و ۴ هزار نفر در ۱۳۲ اردوی نشاط استانی و کشوری شرکت کردند و  ۵۶۱ نفر نیز در طرح تشکل‌های دانش آموزی حضور یافته و ۴ هزار و ۸۶۰ نفر نیز در ایام تابستان در ۲۰۵ کانون مختلف شرکت کردند.

محمودی اظهار داشت: در یک سال اخیر تعداد کانون‌های جمعیت هلال احمر از ۳۲۰ مورد به  ۳۵۰ کانون رسید و افزون بر ۴۰۰۰ نفر در این کانون‌ها آموزش دیدند.

وی از افتتاح درمانگاه جراحی محدود تا پایان سال در خوی خبر داد و افزود: از سوی دیگر پلی کلینیک تخصصی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع تا ۲۰ ماهه آینده در مهاباد افتتاح می‌شود.

محمودی بیان کرد: همچنین راه‌اندازی درمانگاه در ماکو، پیرانشهر و شاهین‌دژ نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح«پیمان» در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این طرح که به منظور دوری از اعتیاد اجرا شد، ۳۲۰ نفر شرکت کرده و دو هزار و ۸۵۰ نفر بهره‌مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۲ پایگاه امدادی و هشت هزار و ۳۷۲ نفر عوامل امدادی در استان فعال است گفت: علاوه بر آن در آذربایجان‌غربی با تعداد سه هزار و ۳۲۱ خودرو، خدمات امدادی انجام می‌شود.

وی افزود: امسال تعداد ۴۶ هزار و ۸۱۶ نفر در بخش آموزش‌های عمومی، همگانی و داوطلبی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

محمودی با اشاره به اجرای طرح خادم در استان گفت: سهمیه سال گذشته این طرح در استان ۱۰ هزار نفر بود که هشت هزار نفر محقق شد و سهمیه امسال نیز ۳۰ هزار نفر است که تاکنون بیش از این تعداد خانوار بهره‌مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مجمع خیرین در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی تشکیل خواهد شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان