Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - بیمه عمروسرمایه گذاری که در حوزه بیمه های زندگی قراردارد در کشور ما ضریب نفوذ پایینی دارد و این درحالیست که در اغلب کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه جزو اقلام اصلی سبد خرید خانوارها می باشد و خرید بیمه نامه عمر در این کشورها امری مرسوم برای اکثر افراد به شمار می رود. در صنعت بیمه کشورمان ، بیمه پارسیان بعنوان بزرگترین بیمه کاملا خصوصی کشور همواره در راه ارتقای بیمه های عمر و افزودن خدماتی که به جذابیت این بیمه نامه بیفزاید سعی و تلاش نموده است و در این راه بیمه نامه های مختلفی ذیل بیمه عمروسرمایه گذاری خود عرضه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این میان طرح جدید این شرکت(طرح اعطای سهام به دارندگان بیمه-نامه عمروسرمایه¬گذاری) که به خریداران خود سهام شرکت را اعطا می نماید از 3 زاویه به سودآوری برای بیمه گذاران این شرکت پرداخته است اول اینکه بیمه گذار یک بیمه نامه عمر می خرد، دوم سرمایه گذاری این بیمه نامه که با سود مرسوم سالیانه بیمه نامه های عمروسرمایه گذاری محاسبه و پرداخت می گردد و سوم اینکه تعدادی از سهام بیمه پارسیان به بیمه گذار تعلق می گیرد. در این راستا مصاحبه ای با عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان انجام داده ایم که در زیر میخوانید:

آقای اویارحسین ابتدا درخصوص اهداف این طرح به هفته نامه بورس گفت: طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه های عمروسرمایه گذاری، با هدف ایجاد ارزش پایدار برای بیمه گذاران محترم و وفاداری هر چه بیشتر آنان ارائه گردیده است. با عنایت به ماهیت بلند مدت این بیمه¬نامه¬، اهدای سهام شرکت بیمه پارسیان نسبت به ترغیب مشتریان در ایجاد تعلق خاطر و حفظ تعهد موثر خواهد بود.

-چه خدمات ویژه ای در این طرح به بیمه گذاران ارائه می گردد؟

شرکت بیمه پارسیان ضمن سهیم نمودن بیمه¬گذاران در سود سرمایه حاصل از سهام اهدا شده (از جمله سود نقدی سالیانه آن و استفاده از حق تقدم خرید سهام)، مجموعه متنوعی از سبد مالی و بیمه¬ای با خدمات ویژه را به ایشان ارائه می¬نماید.

در اين طرح، بیمه¬گذاران محترم می¬توانند با خرید بیمه نامه عمروسرمایه¬گذاری ضمن تامین آرامش و آسایش خاطر ناشی از مزاياي پوشش¬هاي متنوع بيمه‌اي، اندوخته مطمئن و مناسبي را نيز در پايان مدت بیمه¬نامه دریافت نمایند و از اين اندوخته به عنوان سرمايه‌اي براي دوران بازنشستگي (بصورت يكجا يا در قالب مستمري) استفاده نمایند. علاوه بر این، با مشارکت در بازارهای سرمایه در سود سهام شرکت بیمه پارسیان سهیم می¬باشند. در نتیجه، به دلیل ترکیب دارایی¬ها در این طرح، علاوه بر به حداقل رساندن میزان ریسک متعلقه، ارزش سرمایه گذاری بیمه گذاران روندی رو به رشد خواهد یافت.

- شرایط اهدای سهام شرکت بیمه پارسیان به خریداران بیمه نامه عمروسرمایه گذاری در این طرح چگونه است و در چه بازه زمانی اجرا خواهد شد؟

شرکت بیمه پارسیان به مشتریانی که اقدام به خرید بیمه نامه عمرو سرمایه گذاری نمایند، و مجموع حق بیمه پرداختی آنان در طی مدت طرح به حد نصاب تعیین شده (مطابق جدول پیوست) برسد، حداکثر 1000 سهم از سهام شرکت بیمه پارسیان اهدا می نماید. زمان اجـــرای آن از 1396/07/22 لغایت 1396/12/21 می باشد و جامعه هدف ما خریداران بیمه¬نامه عمروسرمایه¬گذاری در طی مدت طرح هستند.

در خصوص جزییات نیز به شرح جدول زیر در زمینه پرداخت حق¬بیمه تا سقف مقرر متناسب با شرایط جدول اقدام خواهدشد:

رديف

عناوين

1

تخصیص 500 سهـم با مجموع حق­ بیمه پرداختی پنج میلیون ریال برای هر بیمه­ گذار

2

تخصیص حداکثر 1000  سهم با مجموع حق بیمه پرداختی ده میلیون ریال و بیشتر برای هر بیمه­ گذار

3

پرداخت حق­ بیمه تا آخرین سررسید بیمه ­نامه در طی مدت طرح  

4

عدم ابطال و بازخرید بیمه­ نامه در سال اول بیمه ­ای


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا، به معنای سرمایه‌ای بودن طلا از نگاه مصوبه اخیر مجلس است؛ اما به واقع جامعه‌ای که برای حفظ اندک سرمایه‌های خود در مقابل تورمی که دولت در ایجاد آن بی تاثیر نبوده است، با این سوال مواجه شده که چرا باید چنین مالیاتی پرداخت کند؟ برخی در این بین مدعی اند که اجرای این مصوبه اولین ضرر بزرگ را به بازار طلا خواهد زد.

انتخاب در گزارشی نوشت: محمدولی، کارشناس صنعت طلا، درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا گفت: این مصوبه فعالیت بازار را کند می‌کند و مصرف‌کننده دیگر تمایلی ندارد به سمت طلا بیاید. الان هم اگر مردم طلا می‌خرند، خواهان حفظ ارزش پول خود هستند و بعضا این خرید را مورد استفاده شخصی نیز قرار می‌دهند. این اتفاق که بیفتد، دیگر به سمت خرید طلا هم نمی‌آید و رونق بازار بسیار کم می‌شود. مردم به سمت و سوی طلای آبشده و دست دوم می‌روند که در آن صورت تولید طلا در کشور به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه درباره ابهام اخذ مالیات از طلا اشاره کرد: مشخص نیست منظور از مالیات بر طلا چیست؛ آیا منظور متقاضیان عادی است؟ یا اینکه مالیات بر همکاران ما در واحدهای صنفی بر روی حجم قابل توجه اخذ می‌شود؟ مالیات مشخص نیست بر چه بخشی اعمال می‌شود. اگر بر واحدهای صنفی باشد، همکاران ما در حوزه شفافیت باید فعال باشند و در مقابل قانون اطاعت کنند، اما همکاران ما بحث مالیات را همین الان هم پرداخت می‌کنند؛ چه مالیات بر مشاغل و چه مالیات بر ارزش افزوده که عموماً پرداخت می‌کنند. ممکن است برخی مالیات واقعی را پرداخت نکنند، اما بیش از نود درصد مالیات پرداخت می‌کنند. اگر مالیات برمصرف‌کننده است، سازمان امورمالیاتی باید به طور شفاف بگوید که مردم در این بین چه کنند؟

ولی درباره راهکار مناسب برای مالیات بر طلا گفت: راهکار حل مشکل دست ما نیست، اما در نهایت ما به عنوان پیشنهاد می‌گوییم که بهتر است خرید و فروش طلا مثل گذشته جریان داشته باشد. حالا اگر یک فرد بخواهد یک گوشواره و انگشتر ۲ گرمی بخرد دیگر قدرت ندارد و تمایلی هم ندارد. رونق هر بازار و شهری، چراغ‌های طلا فروش هاست. مجلس بهتر است شرایط به قبل برگرداند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899745

دیگر خبرها

  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود