Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيگيري طرح ساماندهي مسکن مهر در سيستان و بلوچستان، بازداشت 4 متهم ديگر در پرونده کلاهبرداري انبار غله استان خراسان شمالي، پلمب سالن لاغري و ماساژ، آغاز ثبت‌نام مجدد در آزمون قضاوت 96 از امروز و ... از مهمترين اخبار حقوقي و قضايي در 21 آبان ماه بود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، پيگيري طرح ساماندهي مسکن مهر در سيستان و بلوچستان، بازداشت 4 متهم ديگر در پرونده کلاهبرداري انبار غله استان خراسان شمالي، پلمب سالن لاغري و ماساژ، آغاز ثبت‌نام مجدد در آزمون قضاوت 96 از امروز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از مهمترين اخبار حقوقي و قضايي در 21 آبان ماه بود.
تاسيس دفتر اتحاديه اروپا در تهران به مصلحت نيست/ کشور‌هاي اروپايي در تعامل اقتصادي با ايران منتظر اتحاديه نيستند
دکتر محمدجواد لاريجاني دبير ستاد حقوق بشر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه شنيده شده که بحث راه اندازي دفتر نمايندگي اتحاديه اروپا در تهران در حال پررنگ شدن است؟ فکر مي‌کنيد امکان آن ميسر مي‌شود؟ گفت: دفتر روابط چند جهت دارد، يکي روابط تجاري و اقتصادي و فني است که حالا نظر دولت است که تصميم بگيرد چه کار بايد کند که بنده البته نظر کارشناسي خود را راجع به اين قسمت هم مي‌گويم.
وي افزود: راجع به حقوق بشر ما به هيچ وجه مصلحت نمي‌دانيم دفتري از اروپا در ايران فعال باشد و دليل خيلي محکم داريم.
دبير ستاد حقوق بشر تصريح کرد: دليل آن اين است که پارلمان اروپا در سال گذشته مصوبه‌اي به اسم استراتژي روابط با ايران داشت که به کميسيون اروپا ابلاغ کرد. در آنجا تاسيس دفتر ذکر و وظايف دفتر ليست شده است.
پيگيري طرح ساماندهي وضعيت مسکن مهر در سيستان و بلوچستان
حجت الاسلام والمسلمين موحدي راد گفت: طرح ساماندهي وضعيت مسکن مهر در استان در دستور کار قرار گرفته است و نماينده ويژه دادستان مرکز استان هم در اين زمينه فعاليت خود را آغاز کرده است.
دادستان زاهدان افزود: متاسفانه شرکت هاي متعددي در قبال مسکن مهر از مردم پول گرفته اند؛ اما به تعهدات خود عمل نکرده اند.
وي تاکيد کرد: در راستاي احياي حقوق عامه که از وظايف دادستاني است در پي ساماندهي و رسيدگي به وضعيت مسکن مهر در استان هستيم.
تشکيل اکيپ مشترک به منظور بازرسي از سالن‎هاي ماساژ/ يک سالن ماساژ و لاغري غيرمجاز پلمب شد
قاسمي دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان مرکزي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، از پلمب يک سالن ماساژ و لاغري غيرمجاز خبر داد و گفت: حسب گزارشات واصله مبني بر فعاليت غيرمجاز سالن‌هاي ماساژ، در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و حفظ حقوق شهروندي با صدور دستور قضايي، تيم عملياتي متشکل از نمايندگان دادستان مرکز استان، اداره پيشگيري از وقوع جرم، پليس اماکن و دانشگاه علوم پزشکي، نسبت به بازرسي از سالن‌هاي ماساژ در نظر گرفته شد.
وي خاطرنشان کرد: اين سالن به صورت کاملاً غيرقانوني و غير بهداشتي، اقدام به اعمالي چون دخالت در امر پزشکي، ماساژ لاغري با استفاده از دستگاه‌هاي فاراديک، جي فايو و سوناي خشک بدون نظارت پزشک يا فيزيوتراپيست، بادکش و .... مي‌کرد که واحد مذکور به لحاظ نداشتن مجوز قانوني پلمب شد.
ثبت‌نام مجدد در آزمون قضاوت 96 از امروز آغاز شد
به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، معاونت منابع انساني قوه قضاييه اعلام کرد: آن دسته از متقاضيان شرکت در آزمون تصدي منصب قضاء سال 1396 که نتوانستند در مهلت مقرر ثبت نام کنند، از امروز تا پنجشنبه 25 آبان مي‌توانند براي ثبت نام مجدد اقدام نمايند.
متقاضيان مي‌توانند در بازه زماني مذکور با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
بازداشت 4 متهم ديگر در پرونده کلاهبرداري انبار غله استان خراسان شمالي
مسلم محمد ياران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان در تشريح آخرين جزئيات پرونده کلاهبرداري انبارغله استان خراسان شمالي گفت: 4 نفر از کارکنان انبارغله بازداشت شدند.
وي افزود: پس از بررسي‌هاي دقيق و تشکيل کارگروه ويژه و محرز شدن کلاهبرداري در انبارغله استان و دستگيري انباردار آن، متهم به پرداخت رشوه به کارکنان اداره غله اعتراف کرده است.
اين مقام قضايي خاطرنشان کرد: متهم اصلي پرونده به همدستي با کارکنان اداره غله در خصوص از کار انداختن دوربين‌هاي حفاظتي به منظور اختفاي نحوه ورود و خروج گندم به انبار اعتراف نموده و همکاري عامل حراست و ناظر گندم اين اداره با متهم اصلي محرز شده است.
دادستان مرکز استان تصريح کرد: پول گندم به حساب‌هاي آشنايان و اقوام انباردار واريز مي‌شده تا قابليت پيگيري نداشته باشد.
ياران در ادامه بيان کرد: متهم به پرداخت رشوه به کارشناسان و کارکنان اداره غله اقرار کرده و بيش از 2000 تن مازاد گندم اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد