Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مختاری فرد درگفت و گو با امتداد نیوز اظهار داشت: تعداد واحدهای مسکن مهر این شهرستان دو هزار و ۱۰۵ واحد است و تاکنون یک هزار و ۷۶۵ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: از یک هزار و ۷۶۵ واحد واگذار شده یک هزار و ۲۶۹ واحد مسکن مهر و ۴۹۶ واحد متعلق به تعاونی های مسکن است.

رئیس اداره  تعاون، کارو رفاه اجتماعی خمین بیان کرد: ۳۴۰ واحد مسکن مهر نیز در حال ساخت است که از این تعداد ۱۲۸ واحد در مرحله فونداسیون باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری فرد خاطر نشان کرد: طرح مسکن مهر توسط ۳۲ تعاونی در خمین اجرا شد و دو تعاونی در اجرای طرح با مشکل مواجه و عملیات اجرایی آنها متوقف و لغو قرارداد شدند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خمین در ادامه اظهار کرد: یکی از تعاونی های مسکن مهر، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت ۹۶ واحد مسکونی هزینه کردند که به دلیل تنگناهای مالی با مشکل مواجه شدند و ساخت واحد ها در مرحله زیرسازی و فونداسیون متوقف شده است.

مختاری فرد بیان کرد:  طبق قیمت گذاری راه و شهرسازی متقاضیان این تعاونی حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده بودند و تسهیلاتی که از بانک دریافت شده بود بیش از چهار میلیارد بوده که بایستی به آنها پرداخت شود.

وی به مشکلات یکی دیگر از تعاونی ها نیز اشاره کرد و گفت:  این تعاونی ۸۰ واحد را ساخته و اعضای آن حدود سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه کردند تاکنون دو  میلیارد از سرمایه متقاضیان در این شرت تعاونی به آنها پرداخت شده و در حال حاضر با کسری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی مواجه است.

مختاری فرد بیان کرد: برای پرداخت هزینه هایی که متقاضیان در این تعاونی ها صرف کرده اند رایزنی های متعددی با اداره کل راه و شهرسازی و معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام گرفته که تا کنون به نتیجه نرسیده و نیازمند بررسی های دقیق است.

true برچسب ها : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اشتغال بخش تعاون محمدتقی آبایی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود