Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی معادن ایران گفت: هماهنگی‌های لازم در راستای ارائه تسهیلات ماشین‌آلات معادن با مسئولان امر صورت گرفته و به‌‌زودی سهمیه دریافت تسهیلات ماشین‌آلات خراسان شمالی ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ نادعلی اسماعیلی ظهر امروز در نشست با ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: ادغام سازمان صنعت و تجارت با معدن هم خوانی ندارد و کنترل آن سخت است٬ چرا که معدن یک بخش زیربنایی بوده و صنعت بخشی بزرگی است که حوزه بازرگانی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان نظام مهندسی معادن ایران با وجود این‌که بخش کوچکی است٬ از نظم و انضباط خوبی برخوردار است٬ اما همچنان با نقطه ایده آل فاصله داریم. ما معتقدیم چنانچه سازمان معدن از صنعت جدا نشود، معدن از بین خواهد رفت.

رئیس سازمان نظام مهندسی معادن ایران در ارتباط با ارائه تسهیلات برای ماشین آلات معادن تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای ارائه تسهیلات ماشین آلات معادن با مسئولان امر صورت گرفته و به‌زودی سهمیه دریافت تسهیلات ماشین آلات خراسان شمالی ابلاغ می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی معادن بحث ماشین آلات است٬ لذا صندوق بیمه معادن موظف است استان‌های کوچک را مورد حمایت قرار دهد.

وی ضمن اشاره به تشکیل شورای مرکزی معادن خاطرنشان کرد: گروه‌های تخصصی شورای مرکزی معادن از سال گذشته فعال‌تر شده و اعضای آن آشنایی کاملی با وظایف و حیطه کاری خود دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معادن ایران در پایان اضافه کرد: تمامی معادن ملزم هستند که مسئول فنی داشته باشد و چنانچه معدنی بدون مسئول فنی فعالیت داشته باشد٬ تمام مسئولیت‌ها و اتفاقات ناشی از آن بر عهده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آن استان است.

انتهای پیام/

R7719/P1357/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن