Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@17:20:57 GMT

نوبت خداحافظی «شهباز شریف» از سیاست فرا رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۳۹۰۸

نوبت خداحافظی «شهباز شریف» از سیاست فرا رسیده است

عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف تأکید کرد: نواز شریف برای همیشه رد صلاحیت شد و این بار نوبت خداحافظی شهباز شریف از عالم سیاست است.

خبرگزاری تسنیم: عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف اعلام کرد نواز شریف برای همیشه رد صلاحیت شده است و دیگر نمی‌تواند به عالم سیاست بازگردد اینک نوبت شهباز شریف است که برای همیشه از میدان سیاسی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران خان در جمع هوادارانش در تونسه شریف گفت: در شرایط فعلی چیزی به نام حکومت در پاکستان وجود ندارد، و وزرای حزب حاکم به دلیل ترس از نواز شریف اموال عمومی را برای خدمت‌رسانی به وی بسیج کرده‌اند.

رهبر حزب تحریک انصاف اضافه کرد: با باز شدن پرونده حدیبیه نوبت افشای فساد اقتصادی و اداری شهباز شریف فرا رسیده است و دیگر مردم پاکستان حکومت چنین افرادی را نخواهند پذیرفت.

او نخست‌وزیر پاکستان را خطاب قرار داده و گفت: شاهد خاقان عباسی می‌گوید که نخست‌وزیر من نواز شریف است! او باید بداند که نواز شریف به دلیل فساد اقتصادی رد صلاحیت شده و پذیرش او به عنوان نخست‌وزیر به معنای مرگ روح اخلاقیات در شاهد خاقان عباسی است.

وی افزود: مردم نباید به حزبی رای بدهند که بزرگان آن دچار فساد اقتصادی هستند زیرا رای دادن به آنها موجب شکست کشور و عدم پیشرفت خواهد شد.

عمران خان سپس به گوشه‌ای از مشکلات پاکستان اشاره کرده و تصریح کرد: 70 درصد مردم پاکستان در روستاها زندگی می‌کنند، ولی در صورتیکه ما بتوانیم دولت تشکیل دهیم برای آنان نیز فرصت‌های شغلی ایجاد خواهیم کرد.

کاپیتان سال‌های دور تیم ملی کریکت پاکستان گفت: در دانشگاه نمل که توسط ما اداره می‌شود 95 درصد دانشجویان بورسیه هستند و این بهترین فرصت برای قشر ضعیف جامعه است که ادامه تحصیل دهند.

با نزدیک شدن زمان انتخابات سال 2018 در پاکستان بازار سخنرانی‌های انتخاباتی گرم شده و در این زمینه تحریک انصاف به مراتب از رقبای خود جلوتر است.

کلمات کلیدی: شهباز شریف ، تحریک ، فساد اقتصادی ، پاکستان

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر