Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور ده‌ها نفر از شخصیت‌های علمی و ادبی و همچنین مسئولین کمپین، همایش پایانی و قرائت بیانیه کمپین پنج شنبه هفته جاری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش دفتر منطقه‌ای امتداد نیوز آئین اختتامیه کمپین ثبت رسمی روز اقبال، روز دوستی ایران و پاکستان که با حمایت امتداد نیوز و ده‌ها رسانه و موسسه دیگر از مدتی پیش آغاز به کار کرده بود، در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئولین این پویش، ده‌ها نفر از اساتید دانشگاه، صاحبنظران، شخصیت‌های ادبی و طلاب حوزه‌های دینی در این برنامه شرکت خواهند کرد.

گفتنی است این پویش با هدف ارج نهادن به مقام علمی و ادبی اقبال لاهوری شاعر ملی پاکستان و تقویت روابط فرهنگی دو کشور توسط کانال تلگرامی «پاکستان ایرانی‌ترین همسایه» و امتداد نیوز آغاز به کار کرده بود.

درخواست شرکت کنندگان در این پویش ثبت رسمی ۱۸ آبان روز تولد اقبال لاهوری به عنوان روز دوستی دو ملت بزرگ ایران و پاکستان است.

اقبال لاهوری شاعر بلند آوازه پاکستانی مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان در مقاطع مختلف افکار و نظریات و مجاهدت‌های اقبال را ستوده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اقبال را جزو متفکرین بزرگ قرن اخیر دانسته و در کنار سید جمال اسد آبادی او را ادامه دهنده راه انبیاء می‌دانند.

طبق اعلام مسئولین پویش«حسن رحیم پور ازغدی» سخنران همایش پایانی پویش روز اقبال روز دوستی ایران و پاکستان است .

ایران و پاکستان به لطف داشتن ۹۰۴ کیلومتر مرز مشترک دارای اشتراکات فرهنگی و اعتقادی فراوانی هستند و بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر به این ظرفیت‌ها توجه شود بسیاری از نیازهای دو کشور برآورده خواهد شد.

انتهای پیام/.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد