Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@16:41:00 GMT

اجرای طرح ملی خادم در شهرک فرهنگیان کردکوی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۴۳۵۸

اجرای طرح ملی خادم در شهرک فرهنگیان کردکوی+تصاویر

طرح ملی خادم با همت جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی طی یک روز در شهرک فرهنگیان شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ طرح «خانواده آماده در مخاطرات» یا طرح «خادم»، یک تلاش دسته‌جمعی است برای آموزش خانواده‌های ایرانی، برای اینکه در برابر مخاطراتی که آنها را تهدید می‌کند، آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنه اصلی طرح خادم را داوطلبانی تشکیل می‌دهند که بدون هیچ چشمداشتی برای سلامت هر چه بیشتر جامعه تلاش می‌کنند.

با وجود این، داوطلبان بر اساس میزان تلاششان، از مشوق‌هایی هم برخوردار می‌شوند.

اعضای طرح خادم، از طریق پایگاه‌های هلال احمر، با آموزش‌های سرپایی آشنا می‌شوند و بعد با مراجعه به شعبه جمعیت هلال احمر محل سکونت خود، با تکمیل و تحویل فرم عضویت در طرح خادم، پس از طی یک دوره آموزشی سه ساعته به عضویت این طرح بشردوستانه درمی‌آیند.

مردم می‌توانند به زودی فرم عضویت در طرح خادم را از این پایگاه‌های هلال احمر دریافت کنند و پس از تکمیل آن، به همراه یک برگ تصویر کارت ملی خود، به شعبه جمعیت هلال احمر محل سکونت خود مراجعه کنند.

بنابراین گزارش؛ طرح ملی خادم با همت جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی طی یک روز در شهرک فرهنگیان شهرستان کردکوی برگزار شد.

نصب برچسب کد خانوار طرح ملی خادم بر درب منازل مسکونی، تأکید بر اهمیت نصب کپسول اطفاء حریق در منزل و محل کار و آموزش نحوه آتش نشانی، توجیه سازی و آگاهی بخشی همراه با تأکید بر ضرورت اجرای طرح ملی خادم، تأکید بر اهمیت برنامه ریزی خانواده و رسم نقشه مخاطرات طبیعی و انسان ساخت برنامه های اجرایی در طرح خادم در شهرک فرهنگیان کردکوی بوده است.

همچنین توزیع بروشور تبلیغی کلاس های آموزش امداد و کمک های اولیه بین والدین دانش آموزان، گپ دوستانه با اهالی و توجیه و آگاه سازی چهره به چهره همراه با توزیع اقلام آموزشی و تأکید بر اهمیت برنامه ریزی خانواده و رسم نقشه مخاطرات طبیعی و انسان ساخت با توجه به حوادث ترافیکی از دیگر برنامه های اجرایی در طرح ملی خادم در شهرک فرهنگیان کردکوی بوده است که استقبال خوبی از این طرح شد.

تصاویری از این طرح:

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته هلال احمر ۳۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌ها طبق روال معمول غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های جان باختگان راه امام راحل و انقلاب است.

وی ضمن بیان اینکه فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه هلال احمر میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: جزئیات اقدامات و برنامه‌های هلال احمر طی یک سال گذشته از طریق اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رژه خودرویی برای فردا سه شنبه برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دوره دوازدهم مسابقه استانی دادرس نیز طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

درخشان بابیان اینکه تشریح برنامه‌های هلال احمر در نماز جمعه برای عموم مردم دیگر برنامه مهم است، در ادامه تصریح کرد: در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت سنجش فشار خون نیز دایر خواهد بود.

وی از برگزاری مانور سراسری پناه گیری در مدارس با محوریت خانه‌های هلال برای روز ۲۳ اردیبهشت خبر داد و افزود: هدف از این برنامه توجه دانش آموزان و انتقال آگاهی غیر مستقیم به خانواده‌ها پیرامون روش صحیح پناه گیری هنگام بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انجام طرح نیابت، برگزاری اردوی توان افزایی و مانور بهداشت و درمان و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم تنها بخشی از برنامه‌های مهم هفته هلال را در بر دارد.

کد خبر 6098150

دیگر خبرها

  • دو نماد شهری تهران تغییر رنگ می‌دهند
  • ۵۶۳ برنامه هفته هلال احمر در مازندران اجرا می شود
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • اجرای ۵۶۳ برنامه به مناسبت هفته هلال‌احمر در مازندران
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی نظیر است/ فعالیت ۳ میلیون داوطلب در هلال احمر
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان