Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: بیشترین بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهر سیردان بوده است.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی از بعدازظهر امروز تا اواخر هفته، جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است که با شمالی شدن جریانات هوا، برای صبح فردا کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت هوای امروز استان قزوین به صورت نیمه ابری، پاره ای مناطق رگبار پراکنده و به تدریج کاهش ابر و پدیده و در بعد ازظهر کاهش وزش باد صورت می گیرد؛ کمینه و بیشینه دمای هوا نیز به ترتیب ۵ و ۱۸ درجه سلسیوس است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای این استان در ۴۸ ساعت آینده به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی و این وضعیت در ۷۲ ساعت آینده به صورت صاف تا کمی ابری خواهد بود.

بهاروند احمدی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دما مربوط به شهر آوج با ۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی در شهر قزوین برابر ۰/۲میلیمتر، در شهر معلم کلایه و آوج  ۰/۳ میلیمتر و در شهر سیردان برابر ۰/۶ میلیمتر  طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • فیلم/ آخرین وضعیت آب و هوای کشور
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس