Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:26:28 GMT

آتش‌نشانی شهر آجین تا پایان امسال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۵۸۲۶

آتش‌نشانی شهر آجین تا پایان امسال افتتاح می‌شود

شهردار شهر آجین از افتتاح آتش‌نشانی این شهر تا پایان سال ۹۶ خبر داد و گفت: میزان سرانه ورزشی در بخش پیرسلمان اسدآباد صفر است.

حمید اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسدآباد اظهار داشت: ساختمان آتش نشانی شهر آجین با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال در حال احداث و ساخت است.

وی با بیان اینکه این بنا در مساحتی به وسعت 700 مترمربع در سه طبقه براساس استانداردهای روز دنیا، در حال احداث است، عنوان کرد: تاکنون احداث سوله آتش نشانی با 90 درصد و ساختمان اداری با 40 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده که تا پایان امسال تکمیل می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی تصریح کرد: در حال حاضر یک دستگاه خودرو آتش نشانی برای شهر آجین درنظر گرفته شده که با توجه به وسعت بخش پیرسلمان جوابگوی نیازهای این بخش نیست.

وی سرانه ورزشی شهر آجین را به علت نبود فضا و امکانات ورزشی کمتر از5 سانتیمتر برشمرد و گفت: با توجه به جمعیت 4 هزار نفری شهر و 23 روستای زیرمجموعه آن، عملاَ این میزان سرانه ورزشی در بخش پیرسلمان صفر است.

شهردار آجین همچنین با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبار از سازمان شهرداری‌ها، بیان کرد: با تخصیص اعتبارات اندک اجرای فعالیت‌های عمرانی امکان پذیر نیست که در این راستا از مسئولان ارشد استان می‌خواهیم با نگاه ویژه‌ای شهرداری آجین را دریابند، تا بتوان چهره این شهر نوپا را تغییر داد.

اسدی اظهار داشت: احداث پارک کودک در ورودی شهر، مرمت حمام قدیمی، روشنایی صد درصدی معابر، دیوار کشی قطعه شهدا، جدولگذاری کوچه‌های شهرک رشتیانی و ناصری، مسجد جامع و راه باغات، کف سازی پیاده‌روها، جذب 257 میلیون تومان قیر رایگان از محل تبصره 1 بند ح، کاشت نهال، خریداری مخزن آب برای فضای سبز شهری، رنگ آمیزی سرعتگاه‌ها، ساخت پل‌های فلزی در ورودی کوچه‌ها، نصب ست ورزشی در ورودی شهر، شن ریزی کوچه‌ها و غیره از اهم اقدامات عمرانی انجام گرفته در شهر آجین از ابتدای سال تاکنون بوده است.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت