Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز کارآفرینی بانوان روستایی با عنوان کانون آفرینش کوثر در روستای علی آباد ورامین با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در این کارگاه ، بانوان کارآفرین در رشته های  خیاطی ، طراحی و دوخت لباس فعالیت و محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه می کنند.

مراسم آغازبه کار این مرکز کارآفرینی با حضور مسئولان شهرستان ورامین و جمعی از روستاییان بویژه زنان ودختران در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای علی آباد برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ورامین در این مراسم گفت : توسعه فعالیت های سازمان های مردم نهاد ، زمینه حضور مردم در عرصه های مختلف جامعه فراهم می کند و مسئولان را در دست یابی به اهداف توسعه منطقه یاری می رساند.
محمدرضا یوسفی با اشاره به اهمیت کار آفرینی و ایجاد فرصت های شغلی در جامعه افزود: معیشت خانواده با موضوع اشتغال گره خورده است   و از اینرو باید به این موضوع بیش از پیش توجه شود.

وی اظهارکرد: در بسیاری از مناطق ، کارآفرینان با بهره گیری از توان و ظرفیت های داخلی توانسته اند اقدامات سازنده ای در ایجاد فرصت های شغلی انجام دهند و بسیاری از افراد بیکار را در مشاغل مختلف بکار گیرند که باید از تجربه این افراد در توسعه فعالیت های تولیدی و خدماتی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره برد.
یوسفی تصریح کرد: روستاهای شهرستان ورامین از امکانات و زیر ساخت های مناسبی برخوردار هستند اما در کنار این اقدامات ، باید فرصت های شغلی مناسبی نیز برای روستائیان ایجاد شود تا از مهاجرت آن ها به شهرها جلوگیری شود.
وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز کارآفرینی بانوان روستایی در روستای علی آباد ورامین گفت : این مرکز به عنوان یک سازمان مردم نهاد ، فعالیت خود را در حوزه آموزش ، طراحی و تولید البسه آغاز و پس از آموزش بانوان روستایی ، آن ها را در همین مرکز مشغول به کار می کند.
فرماندار ورامین تأکید کرد: حتی اگر در یک کارگاه در دورافتاده ترین منطقه ورامین ، برای دو نفر نیز شغل ایجاد شود ، از آن ها حمایت کرده و مسیر را برای توسعه فعالیت آن ها فراهم می کنیم.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری پایتخت است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کرمان امروز با تیتر "بافت تاریخی کرمان؛ خالی از طر ح‌های خلاقانه! " در گزارشی بر لزوم استفاده از طرح‌های کارشناسانه و آینده نگرانه برای بازسازی بافت تاریخی کرمان تأکیده کرده است.

روزنامه کاغذ وطن نیز با تیتر "دوئل فرصت‌های شغلی در برابر بیگانگان"به بیان سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پرداخته و از زبان وی اعلام کرده به ازای هر فرد بیکار در استان، سه فرصت شغلی وجود دارد که توسط اتباع بیگانه پر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد