Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- عضو هیات مدیره موکب نجمه خاتون ورامین از پذیرایی ۱۰ هزار زائر امام هشتم توسط خادمان این موکب در ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و امام هشتم خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، فتح الله فرجی در حاشیه مراسم بدرقه خادمین موکب نجمه خاتون در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: این موکب در ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس به زائران امام هشتم(ع) خدمت رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر ورامین با بیان این که این موکب مردمی بوده و با کمک های مردم فعالیت می کند، گفت:  این موکب در ۴۰ کیلومتری مشهد مقدس برپا می شود.

فرجی با بیان این که در این موکب بیش از ۳۰ نیروی داوطلب طی ۵ روز به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را بر عهده دارند، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰۰ وعده صبحانه ، ناهار و شام در شبانه روز بین زائران توزیع می شود و در مجموع بیش از ۱۰ هزار زائر در این ۵ روز مورد پذیرایی قرار می گیرند.

عضو هیات مدیره موکب نجمه خاتون گفت: ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و نیز شهادت امام رضا(ع) باید با شکوه بیشتری برگزار شود و بتوانیم با الگوگیری از مراسم اربعین در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر عزاداری ۲۸ و ۳۰ ماه صفر بپردازیم.

بر اساس این گزارش، خادمان موکب نجمه خاتون ورامین با بدرقه آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایپانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و عبایعلی سعیدیان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین برای خدمت رسانی به زوار پیاده امام هشتم روانه مشهد شدند.

true برچسب ها : زائران پیاده امام رضا فتح الله فرجی موکب true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد