Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: امسال برای سومین سال متوالی در استان مرکزی شاهد کاهش وقوع جرم بودیم که این امر اتفاقی نبوده بلکه حاصل شجاعت مردم شریف استان و برنامه‌ریزی و مجاهدت شبانه‌روزی ماموران انتظامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی صبح امروزدر مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: امینت مورد توجه همه مردم و مسئولان است و در جغرافیایی پیرامون ایران اسلامی ارزش امنیت برای مردم قابل لمس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت را یکی از مولفه‌های ارزشمند اجتماعی دانست و افزود: امنیت ابزاری برای فراهم کردن بستر فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و در نهایت دستیابی به اهداف عالیه است.

عزیزی همراهی مردم با نیروی انتظامی را برای تامین امنیت جامعه و جلوگیری از بی‌نظمی و بی‌قانونی لازم دانست و اظهار کرد: کاهش میزان وقوع جرم در جامعه با مجاهدت و همکاری نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و دستگاه قضا حاصل شده است. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی دلایل بزهکاری را عوامل مختلفی برشمرد و گفت: در کشورهای اروپایی باوجود رشد جمعیتی کمتر از ایران آمار سرقت‌ها بیشتر است.

کاهش وقوع جرم در استان مرکزی برای سومین سال متوالی

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه ایجاد امنیت تبلیغ نمی‌کند و به صورت جهادی عمل می‌کند، افزود: به رغم شرایط منطقه‌ خوشبختانه در کشور ما، امنیت به واسطه همراهی و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است. 

عزیزی تاکید کرد: امسال برای سومین سال متوالی در استان مرکزی شاهد کاهش وقوع جرم بودیم که این امر اتفاقی نبوده بلکه حاصل شجاعت مردم شریف استان و برنامه‌ریزی و مجاهدت شبانه‌روزی ماموران انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در گذشته پیشگیری مقدم بر درمان بود اما در حال حاضر پیش‌بینی بر پیشگیری اولویت دارد، نیروی انتظامی نارضایتی‌ها را در حوزه‌های مختلف احصاء می کند تا بتواند وقوع جرم را به حداقل برساند.

عزیزی افزود: کمبودهایی در بخش تجهیزات و امکانات در نیروی انتظامی وجود دارد اما با شناسایی ظرفیت‌ها و نیازها به دنبال ارایه خدمات شایسته به مردم هستیم، گسترش ساختار سازمانی از جمله این اقدامات است و بزودی ۲ مرکز پلیس فتا در شهرستان‌های استان فعال می‌شود.

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی بیان کرد: مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی (۱۱۰) در استان مرکزی راه اندازی می شود و مردم می‌توانند هر نوع مشکل یا اتفاقی را که مربوط به پلیس است را با اپراتور مرکز مطرح و راهنمایی‌ های لازم را از طریق آن دریافت کنند.

عزیزی اظهار کرد: تکمیل طرح پایش تصویری در استان مرکزی به عنوان یک ضرورت مورد توجه جدی قرار دارد که برای این منظور ۱۶ دوربین در مرکز استان فعال بوده و تکمیل این طرح سبب اشرافیت اطلاعاتی پلیس خواهد شد.

نقش و ارزش امنیت بر هیچکس پوشیده نیست

سید احمد سجادی، فرماندار فراهان گفت: حضور فعال در همه صحنه‌ها و پشتکار نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل تقدیر است. آمارها حکایت از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در شهرستان دارد.

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و تامین امنیت مردم در تمام طول سال به ویژه تعطیلات و مناسبت‌ها نشان دهنده انجام خدمت خالصانه این نیرو دارد.

سجادی اظهار کرد: در مقاطع حساس پلیس با همکاری سایر نهاد ها و سازمان ها با اجرای برنامه ها و رعایت شاخص ها، فعالیت خود را به نحو مطلوب انجام داده است.

فرماندار فراهان نقش امنیت را در جامعه مهم دانست و گفت: امنیت بستری است برای فعالیت‌های دیگر که این نقش و ارزش بر هیچکس پوشیده نیست.

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات موادمخدر در فراهان

سرهنگ صفرعلی روشنایی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان فراهان در این مراسم گفت: تعاملات برون سازمانی، پیشگیری از جرائم کارکنان، برگزاری ارتباطات چهره به چهره با مردم، رسیدگی به مشکلات شهروندان، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صوت هفتگی و ماهیانه، پاکسازی مناطق آلوده و پیگیری سرقت ها در دستور کار نیروی انتظامی فراهان بوده است.

فرماندهی انتظامی فراهان افزود: مهار سرقت ها، افزایش ۹۰ درصدی کشفیات و کاهش ۳۵ درصدی درگیری ها از دیگر موفقیت های نیروی انتظامی این شهرستان بوده است.

وی از هماهنگی و تعامل مردم فراهان در دوران خدمت خود به نیکی یاد کرد و اکرام مردم را وظیفه همه مسئولان به ویژه نیروهای امنیتی که ارتباط بیشتری با مردم دارند دانست و از همراهی و حضور مردم در صحنه با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم سرهنگ علی اکبر عیسی‌آبادی به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فراهان معارفه و از خدمات و زحمات سه ساله فرمانده سابق انتظامی این شهرستان، سرهنگ صفرعلی روشنایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.

دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد