Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بشار رسن، هافبک نفوذی سرخپوشان بعد از چند روز غیبت در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و دیروز با همکارمان گفت‌وگویی کرد که می‌خوانید.

 

اردوی خارجی کنسل شد

قرار بود در عمان اردو بزنیم اما این اردو کنسل شد و به جای اردوی خارجی در کشور خودمان عراق اردوی‌مان را برگزار کردیم. از سوی دیگر وقتی سرمربی پرسپولیس از من خواست برای شرکت در تمرینات پرسپولیس هرچه زودتر به ایران برگردم، به تهران آمدم تا تیمم را همراهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برانکو گفته بادران را جدی بگیریم

هدف تیم ما در جام حذفی فقط قهرمانی است. برانکو برای دیدار در جام حذفی به خوبی بازیکنان را توجیه کرده است. من بادران را نمی‌شناسم اما مربی تأکید کرده که باید حریف آینده‌مان را جدی بگیریم. خیلی خوب می‌دانیم که در رقابت‌های این فصل جام حذفی تیم‌های دسته اولی نمایش خوب و قدرتمندانه‌ای داشتند به همین دلیل مقابل بادران بهترین نمایش را ارائه می‌دهیم و با ارائه نمایشی قدرتمندانه فقط برای پیروزی به مصاف حریف می‌رویم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

 

فعلاً رده خیلی مهم نیست

رقابت سختی با پارس‌جنوبی جم برای صدرنشینی داریم اما در حال حاضر اول و دومی خیلی مهم نیست و نوسانات هم طبیعتاً برای یک تیم وجود دارد. صدرنشینی در حال حاضر خیلی مهم نیست و نکته اصلی قهرمانی یک تیم در پایان فصل است؛ هدفی که در دستور کار تیم ما قرار دارد و خوب می‌دانیم که برای موفقیت و قهرمانی باید روند موفق‌مان تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

 

خبر ورزشی

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های اخیر و همزمان با کاهش نوسانات ارزی و تخلیه هیجانات کاذب از بازار، برخی نمایندگان در اظهارنظر‌هایی عجیب سعی در تخریب ارزش پول ملی کشورمان دارند.

البته که انتقاداتی به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی وارد است، ولی نباید فراموش کرد که آنچه در هفته‌های اخیر موجب افزایش قیمت ارز شد، تشدید تنش‌های سیاسی در منطقه بود و با آرام شدن فضا از شدت نوسانات ارزی هم کاسته شد.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست