Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مدیران و استاندار آذربایجان غربی از روحانیون در برنامه ریزی های دینی، فرهنگی و اجتماعی مشاوره بیشتری بگیرند.

به گزارش امتداد نیوز، حجت سید مهدی قریشی عصر یکشنبه در دیدار جمعی از علما و روحانیون با استاندار آذربایجان غربی افزود: من یقین دارم در بحث مشورت، علماء یقیناً رضایت خداوند و مصلحت و مدیریت استانداری را در نظر خواهند گرفت و به هیچ وجه در مشورت ها هیچ حب و بغض و اهداف سیاسی در مشورت های آن ها دخیل نیست، لذا اگر از علماء نظر بخواهید و مشورت کنید یقیناً به نفع مدیریت استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی هماهنگی و صمیمیت خوبی بین روحانیت شیعه و اهل سنت وجود دارد ادامه داد: انتظاری که از حضرت عالی داریم این است که در ضمن اینکه به کارهای معیشتی، اجتماعی و سیاسی استان همت دارید، مباحث دینی و تبلیغ شریعت دین مقدس اسلام هم در اهداف حضرت عالی جای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در ادامه به بیان موضوع برخورد سرد با احکام پرداخت و گفت: با این تهاجم فرهنگی که در کشور ما و مخصوصاً استان ما است، لازمه اینکه بتوانیم مباحث دینی را حفظ و تدین و معنویت مردم را محافظت کنیم این است که مسئولین نیز در این امر کمک کنند.

وی افزود: اگر دولتمردان و مسئولین به این امر اهمیت ندهند در حقیقت علماء در کار خود موفقیت کامل را بدست نخواهند آورد، لذا از استانداری انتظار می رود به این مباحث اهمیت بیشتری بدهید.

امام جمعه ارومیه در ادامه افزود: روحانیون کاملاً هماهنگ با مسئولین هستند و در این مدتی که مسئولیت در دست شماست خواهید دید که علمای ما همیشه نظرات و پیشنهادات دلسوزانه و مفید به استاندار جدید استان ارائه خواهند داد.

امام جمعه ارومیه همچنین گفت: در حال حاضر بزرگترین نعمت در این استان وحدت و دوستی علما شیعه و سنت است و باید بیش از پیش برای تحکیم این برادری و اخوت تلاش شود.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این دیدار گفت:لازم است از الگوی وحدت روحانیون در استان که پیامدهای مثبتی در برداشته استفاده شود.

همچنین به لزوم بهره مندی از تمام ظرفیت های قومی در ساختار مدیریتی استان تاکید کرد و گفت: اجازه ندهید تبعیض آذربایجان غربی را از مسیر توسعه عقب بیاندازد.

true برچسب ها : امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی علما و روحانیون true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟