Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:04:18 GMT

اعزام ۶۵ نیروی عملیاتی هلال احمر قزوین به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۸۲۳۰

اعزام ۶۵ نیروی عملیاتی هلال احمر قزوین به کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام ۶۵ نیروى عملیاتی در قالب ۱۴ تیم تخصصی و ۱۷ دستگاه تجهیزات و آمبولانس به كرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی هلال احمر قزوین، حسن آصفی بیان کرد: تعداد 65 نفر نیروی عملیاتی در قالب 14 تیم تخصصی شامل یک تیم ارزیاب، شش تیم اسکان، یک تیم آنست، یک تیم واکنش سریع و شش تیم آوار برداری به همراه 17 خودروی آمبولانس، ست نجات و خودروهای کمک دار با تجهیزات انفرادی و گروهی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: به تمامی شعب و دفاتر نمایندگی تابعه جمعیت هلال احمر استان در قالب 210 نفر نیروی تخصصی - عملیاتی امداد و نجات به همراه تجهیزات انفرادی و گروهی و 70 دستگاه خودروی عملیاتی فراخوان شده و برای اعزام به مناطق آسیب دیده غرب کشور در شعاع زلزله به حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ