Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد بحران گفت: ۲۱ بالگرد و ۱۴۰ آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه سه فروند هواپیمای بیماربر کار امداد رسانی به مصدومان زلزله را انجام می‌دهند.

بخش اول؛ وضعیت استانهای زلزله زده

بخش دوم؛ آمار ارائه شده از تعداد جان باختگان زلزله قطعی نیست

بخش سوم؛ شرایط در مناطق زلزله زده تحت کنترل است

بخش چهارم؛آمار جان باختگان زمین لرزه غرب کشور؛ ۲۰۷ نفر تاکنون  

بخش پنجم؛ تمام مصدومان سرپل ذهاب به بیمارستان منتقل شده اند

سخنگوی ستاد بحران گفت: ۲۱ بالگرد و ۱۴۰ آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس مشغول امدادرسانی هستند 10:56
سخنگوی ستاد بحران گفت: ۲۱ بالگرد و ۱۴۰ آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه سه فروند هواپیمای بیماربر کار امداد رسانی به مصدومان زلزله را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی افزود: استان‌های ایلام، کردستان، لرستان و همدان به عنوان استان‌های معین مشغول امداد رسانی به مناطق زلزله زده هستند.

به ۲۰ سد مناطق زلزله زده آسیبی وارد نشده است 10:40
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: در بازدید اولیه از ۲۰ سدی که تا شعاع ۱۲۵ کیلومتری زلزله زده در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام قرار دارد، تخریب و آسیبی مشاهده نشده است.
محمد حاج رسولی‌ها در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا­ و سیما با اشاره به اینکه بررسی دقیق درباره آسیب به سد‌ها و تونل‌های آب منطقه تا بعد از ظهر اعلام می‌شود، افزود: چاه‌ها و چشمه‌های این مناطق که برای تامین آب شرب استفاده می‌شود، بعد از زلزله گل آلود شده است.
وی افزود: ­حدود یک میلیون بسته آب­ که برای اربعین به مرز خسروی ارسال شده بود با بسته شدن این مرز ۵۰۰ هزار بسته آب در منطقه خسروی باقی ماند و ۵۰۰ هزار بسته به مناطق دیگر ارسال شد.
همزمان با وقوع زلزله ۱۰۰ هزار بسته آب توزیع شد و تا ظهر امروز نیز قرار است ۲۰۰ هزار بسته آب دیگر میان مردم زلزله زده توزیع شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما بابک محمودی، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از چهارم تا هشتم اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت هفت صبح، گفت: ١٢ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۶ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.
وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر، در ۸۷ عملیات شرکت کردند، ۱۹۱ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.
محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: ٢٥ دستگاه چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک