Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین سالگرد شهادت راوی مقاومت و مدافع حرم، شهید محسن خزایی امروز در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، در این مراسم جمعی کثیری از خانواده شهداء، مردم زاهدان ، اصحاب رسانه و مسئولان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.
آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت:
شهدا به امر خدا قیام کردند،از خانواده و خویشان و مال دنیا دست شستند و جان خود را بر کف نهادند تا لایق مقام شهادت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله سلمانی افزود: شهید خزایی رسالت خویش را در برملا کردن شیطنت و ناجوانمردی استکبار در سرزمین های دنیای اسلام و رسوا کردن شبکه رسانه‌ای وسیع مستکبرین در سراسر جهان می‌دید.
امام جمعه زاهدان گفت: صدای زیبا، بیان رسا و حماسی این شهید بزرگوار همیشه در اذهان ما باقی می‌ماند.
سردار مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور هم جنایات تکفیری ها را در عراق و سوریه جنایاتی فجیع و وحشیانه بیان کرد و گفت:حضور مستشاران ایران و مدافعان حرم در این کشورها برای دفاع از مردم مظلومی است که این جنایت ها در حق آنان انجام می شود.
وی تصریح کرد اگر نیروهای ما به مقابله با تکفیری ها در عراق و سوریه نمی پرداختند و به محور مقاومت کمک نمی کردند، باید با این دشمنان دین در مرزهای غرب و جنوب شرق کشور می جنگیدیم.
سردار مارانی افزود جنایاتی که در مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره) صورت گرفت به این دلیل بود که نیروهای داعش توان مقابله با نیروهای ما را در عراق و سوریه نداشتند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: شهیدانی چون محسن خزایی، محسن حججی و صدها شهید مدافع حرم برای دفاع از مردم مظلوم عراق و سوریه، مظلومانه به شهادت رسیدند.
سردار مارانی از شهداء رسانه در صحنه های نبرد علیه دشمنان به عنوان سنگرسازان بی سنگر یاد کرد و گفت این عزیزان برای این که فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برسانند و جنایات علیه مردم مظلوم را به تصویر بکشند، خودشان مستقیم در دل حادثه قرار می گیرند و مظلومانه به شهادت می رسند.
کردستانی ، مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان هم شهیدان انقلاب اسلامی را مایه افتخار کشورمان دانست و گفت مبارزه مدافعان حرم با تروریست ها،موجب اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه شده است.
کردستانی افزود حاصل خون شهیدانی چون میرحسینی ها، میربلوچزهی ها ، رویش و تربیت شهیدانی چون خزایی هاست که موجب عزت امروز کشور شده اند.
محسن خزایی از کارمندان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان بود که پس از مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان این مرکز ، سابقه همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان و شبکه خبر را داشت. وی در زمان رسالت خبرنگاری خود در شبکه خبر ، بارها در سوریه حضور یافت تا راوی مقاومت باشد. محسن خزایی 22 آبان ماه سال گذشته در حلب سوریه هنگام تهیه گزارش از پیروزی رزمندگان محور مقاومت به شهادت رسید. 

در این مراسم از مستند ،  هامون تا حلب رونمایی  شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود