Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@18:15:23 GMT

دولت با تمام امکانات در کنار آسیب دیدگان خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۰۵۹

دولت با تمام امکانات در کنار آسیب دیدگان خواهد بود

خبرگزاری شبستان: رییس جمهور در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور گفت: دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه گفت: دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 حادثۀ زلزله در سطح وسیعی از استان­های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر همگانی و اندوه فراوان شد.

از ابتدای وقوع این حادثه دردناک و در تماس مستمر با استاندار کرمانشاه و وزیر کشور دستورات لازم برای امدادرسانی و نجات آسیب دیدگان داده شد، و معاون اول رئیس جمهور نیز ماموریت یافت با نظارت و مدیریت عالی، کلیه امکانات کشور در بخش های دولتی، عمومی، نظامی و نهادهای مردمی را در این جهت هماهنگ و بسیج نماید. در عین حال لازم است تمام دستگاههای مسئول و امدادی در این استانها و استان های همجوار، با همکاری حداکثری و در اختیار گذاردن همه امکانات موجود، نسبت به امدادرسانی، اسکان مناسب و تامین نیازهای آسیب دیدگان اقدام کنند.

از صمیم قلب با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان این حادثه همدردی می کنم و از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه، برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای هموطنان مصیبت دیده صبر و سلامتی مسألت دارم.

دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند

احمد وحیدی در نشست هم‌اندیشی با استانداران، ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبرد‌های چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطا‌های کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق‌الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می‌شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

در بخش دیگری از این نشست، استانداران، گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیش رو با تاکید بر ماموریت‌های استانی ارائه کرده و به بحث گذاشتند.

وزیر کشور آسیب‌های اجتماعی را در کنار استحکام اقتصادی و عدالت، سه مسأله اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: آسیب‌های اجتماعی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حتی در اولویتی بالاتر از مسائل امنیتی و سیاسی قرار می‌گیرد و از این رو توجه دو چندانی را می‌طلبد.

وحیدی با اشاره به مسئولیت وزارت کشور در زمینه آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی باشند. از این رو نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع با خصوصیات کیفی و کمّی هستیم که نه تنها خصوصیات خاص هر استان و شهر در نظر گرفته شده باشد، بلکه دارای انسجامی در روش باشد تا طرح به شکل ملی اجرایی شود.

وی وظیفه استانداری‌ها را متولّی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: استانداری‌ها نمی‌توانند با تصدی‌گری در امور اجتماعی نقش مناسب و متناسب خود را در این حوزه انجام دهند. از این رو باید نهاد‌های واسطه‌ای تقویت شوند تا بتوانند با تقدم رویکرد پیشینی و پیشگیری بر رویکرد پسینی و درمانی، کاهش و حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به ثمر رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان