Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:23:36 GMT

وضعیت بیماران درپی تخریب بیمارستان اسلام‌آبادغرب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۱۶۳۴

وضعیت بیماران درپی تخریب بیمارستان اسلام‌آبادغرب

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد‌غرب با اشاره به تخریب این بیمارستان، گفت: تخت و امکان بستری در این بیمارستان نداریم.

خبرگزاری فارس: احمد‌رضا بیگلری اظهار داشت: بر اثر زلزله فاز نخست بیمارستان‌ امام خمینی(ره) اسلام‌آباد‌غرب تخریب شد و بلافاصله مریضان بستری در بخش به خارج ازبیمارستان منتقل شدند و مشکلی برای بیماران به وجود نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام خمینی اسلام‌آباد‌غرب با اشاره به اعزام تعداد زیادی از مصدمان به این بیمارستان، گفت: این بیمارستان تخریب شده و از لحاظ قانونی امکان بستری در این بیمارستان وجود ندارد در محوطه اورژانس چادرهایی برای خدمات‌رسانی امدادی به حادثه دیدگان نصب شده است‌.

وی با بیان اینکه کمبود خون، دارو و تجهیزات درمانی ندایم، گفت: بیشترین حادثه‌دیدگان در بحث ارتوپدی است که توسط سه جراح به این بیماران خدمات‌رسانی می‌شود.

بیگلری ادامه داد: به 400 مصدوم این حادثه خدمات سرپایی ارائه شده و 107 بیمار نیز به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شده است.

کلمات کلیدی: تخریب بیمارستان ، اسلام آباد غرب ، زلزله کرمانشاه

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس