Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:02:27 GMT

آغاز سوگواره تعزیه کشوری در جم استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۱۸۹۷

آغاز سوگواره تعزیه کشوری در جم استان بوشهر

بوشهر-ایرنا-رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: سوگواره تعزیه کشوری با حضور هفت استان در شهرستان جم این استان آغاز شد.

امید پارسایی‌فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین دوره سوگواره تعزیه کشوری با حضور استان های مرکزی، کرمان، اصفهان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر روز گذشته در جم آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این سوگواره به همت حوزه هنری استان بوشهر از تاریخ 21 تا 28 آبان ماه در شهرستان جم برگزار می شود.
پارسایی فر ادامه داد: در این دوره، آثار هنرمندان بر اساس جدول زمان بندی هر روزه از ساعت 14 برای عموم به اجرا در می‌آید.
وی گفت: بر اساس برنامه روز یکشنبه 21 آبان تعزیه امام حسین(ع) اراک، روز دوشنبه 22 آبان تعزیه حضرت عباس(س) کرمان و روز سه شنبه 23 آبان، تعزیه حضرت امام حسین(ع) اصفهان برگزار می‌شود.
پارسایی فر ادامه داد: چهارشنبه 24 آبان تعزیه حضرت قاسم(س) آباده فارس، روز پنجشنبه 25 آبان تعزیه طفلان مسلم شهرستان مهر استان فارس و روز جمعه 26 آبان تعزیه حضرت علی اکبر(س) چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
وی بیان کرد: روز شنبه 27 آبان تعزیه حضرت علی اکبر(س) نورآباد استان فارس و یکشنبه 28 آبان، تعزیه حر شهرستان جم استان بوشهر اجرا می شود.
پارسایی فر افزود: در پایان با رای هیات داوران برترین های این جشنواره مشخص و هدایایی به آنها اهدا می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران امروز ١٧ اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: سال گذشته ٣ درصد از بافت فرسوده بر اساس برنامه چهارم انجام شد و امسال هم این امر رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی بیش از ١۵٠ هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می‌شود، گغت: نقش ما تسهیل گری است و در ماه اینده این کار در شهر تهران آغاز می‌شود و این واحد در بافت فرسوده، محدوده‌های ناپایدار و اراضی ناکار امد ساخته می‌شود.

هدایت ادامه داد: در شهر تهران باید سالیانه ١۵٠ هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود و در سال‌های قبل ۴٠ تا ۶٠ هزار واحد ساخته شد و عقب ماندگی در این زمینه داریم.

هدایت به موضوع مسکن استطاعت پذیر اشاره کرد و گفت: در این باره هدف گذاری شده است.

وی به پروژه‌های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و پروژه نفرآباد اشاره کرد و گفت: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

هدایت با بیان اینکه طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ مکیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده است، گفت با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری رسیده است، این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب می‌شود.

این خبر ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود