Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، مسئولان و مدیران روابط عمومی‌ها را افرادی خوش‌فکر معرفی کرد که دغدغه اصلی‌شان ایجاد خوشنامی و اعتبار برای دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر اسحق رسولی در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: «نقش روابط عمومی ها در تعالی سازمانی، راهبردی و استراتژیک است و ضرورت دارد قدر و منزلت و جایگاه روابط عمومی ها ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این استاد رسانه اظهار کرد: «روابط عمومی ها، سرمایه ای برای دانشگاه ایجاد می کنند که همان سرمایه اجتماعی است و برای این کار لوازم و الزام هایی نیاز است که همه باید در تحقق آن تلاش کنند.»

وی افزود: «در شرایط کنونی دانشگاه نیاز به تصویرسازی مثبت در جامعه دارد که این کار فقط از طریق روابط عمومی ها می تواند عملیاتی شود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: «روابط عمومی ها به همه بخش ها کمک کنند تا بتوانیم پایداری دانشگاه را حفظ کنیم و این موضوع به کار عمیق و همه جانبه نیاز دارد.»

رسولی گفت: «مهمترین بحثی که در حاضر در دانشگاه مطرح است، رقابت با سایر دانشگاه است که در چنین شرایطی ابزارهای روابط عمومی نقش خود را بیشتر بروز می دهد.»

وی افزود: «باید فعالیت های روابط عمومی به سمت و سویی سوق پیدا کند که بتواند به نحو احسن روی ذهن و فکر درون سازمانی و عموم مردم تاثیر گذاشته و فکر و نگاه ویژه تزریق کند.»

رئیس واحد اردبیل با تاکید بر تشکیل اتاق فکر برای روابط عمومی ها بیان کرد: « در این خصوص می توان از ظرفیت گروه ارتباطات، اصحاب رسانه و افراد خوش فکر و متخصص استفاده کرد.»

غلامحسین غاربی مدیر کل روابط عمومی استان اردبیل نیز بر هدفمند و تخصصی کردن فعالیت های روابط عمومی تاکید کرد و گفت: «تلاش و سیاست گذاری ما در شورای اطلاع رسانی استان بر محور فعالیت حرفه ای و جهت دادن آن به سمت درآمدزایی برای دانشگاه است.»

در چهارمین شورای اطلاع رسانی استان اردبیل مسایل و مشکلات مربوط به روابط عمومی ها بررسی و تصمیم های مقتضی اتخاذ شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه