Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی از آمادگی این سازمان جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی قهرمان رضائیه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: بانک انتقال خون آذربایجان غربی کمبودی نداشته و آماده هرگونه کمک به زلزله زدگان است.

وی، افزود: به دلیل اینکه مدیریت بحران گروه خونی o- در اولویت اهدا قرار دارد چرا که کمترین نوع گروه خونی  بوده و بیشترین نیاز در زمان بحران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی، تاکید کرد: پس از این گروه خونی o+ اولویت بوده و گروه های خونی منفی در اولویت های بعدی قرار دارند.

قهرمان رضاییه، ادامه داد: قید اورژانسی در سازمان انتقال خون استان وجود ندارد اما مردم بنابر حس نوع دوستی خود جهت اهدای خون به صورت پرشور حاضر شده اند.

وی، با اشاره به حضور گسترده مردم و اهدا خون اظهار داشت: ۵ مرکز خون گیری استان به صورت آماده باش و فعال می باشند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی، همچنین درخصوص درخواست خون از مناطق زلزله زده تصریح کرد: تماس های لازم با مسئولان استان کرمانشاه گرفته شده و اعلام آماده گیری استان انجام گرفته و در صورت درخواست در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد