Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:32:40 GMT

بدهی 800 میلیارد ریالی شهرداری اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۲۶۱۷

بدهی 800 میلیارد ریالی شهرداری اندیمشک

اندیمشک - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت:شهرداری اندیمشک 800 میلیارد ریال بدهی آشکار به بخش های مختلف دارد.

نعمت مریدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کارگران این شهرداری 12 ماه و کارکنان نیز 13 ماه حقوق معوقه دارند که در مجموع 180 میلیارد ریال بدهی کارکنان است.
وی افزود: در حالی که درآمد ماهانه شهرداری اندیمشک رقم ناچیزی است:این شهرداری هر ماه باید 12 میلیارد ریال حقوق به کارکنان خود پرداخت کند ضمن اینکه 6 حساب بانکی این شهرداری به علت بدهی کلان مسدود شده که این امر مشکلات شهرداری اندیمشک را تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک بیان کرد:شورای اسلامی و شهردار جدید برای برون رفت از این مشکلات پیگیری جدی آغاز کرده اند و تلاش می شود حقوق کارکنان این شهرداری از این پس به صورت ماهانه پرداخت گردد.
مریدی افزود:برای پرداخت ماهانه حقوق کارکنان تلاش بسیاری شده اما برای معوقه های این شهرداری باید فکر اساسی شود تا با مدیریت هزینه و از دیگر منابع بتوان معوقه های سالهای قبل این شهرداری را که بالغ بر 180 میلیارد است پرداخت کرد.
وی افزود:آخرین حقوق پرداخت شده به کارکنان شهرداری اندیمشک 22 مهرماه بوده و در روزهای جاری نیز حقوق ماه جاری کارکنان این شهرداری پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد:همدلی خوبی برای رفع مشکلات موجود بین مسئولان وجود دارد و راهکار حل مشکلات کنونی شهرداری اندیمشک ایجاد درآمد پایدار و درآمدزایی است که برای این موضوع برنامه ریزی می شود.
مریدی با بیان اینکه مشکلات مربوط به شهرداری اندیمشک در نشست با استاندار خوزستان مطرح و پیگیری شده است افزود:61 میلیارد ریال به صورت اوراق مشارکت (بدهی ادارات به شهرداری) تحت عنوان ماده 77 در کمیته ای بررسی و تصویب شد که پرونده مربوط به این اوراق به اداره های کل ارجاع و مبلغ 16میلیارد ریال تقبل شده است.
وی اضافه کرد:این اوراق از سوی شهردار اندیمشک و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در بورس اهواز در معرض فروش قرار گرفت که با تخفیف 18 درصد به فروش رسید و پول حاصل از فروش آنها امروز به حساب کلیه پرسنل شهرداری واریز می شود.
مریدی گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر برای حل مشکل حساب های بانکی مسدود شده این شهرداری تلاش زیادی کرده اند که امیدواریم به نتیجه مطلوب رسیده و بتوانیم بدون مشکل حقوق پرسنل و کارگران این شهرداری را به موقع پرداخت کنیم.
جمعی از کارگران شهرداری اندیمشک در سومین روز پیاپی روز دوشنبه درب شهرداری تجمع صنفی برپا کردند.معترضین مانع ورود شهردار و کارکنان به محل کار خود شدند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند