Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اداری شیروان با محوریت تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی شیروان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش پایگاه خبری شیروان ، جلسه شورای اداری شیروان با محوریت تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی شیروان و با حضور معاون سیاسی استانداربرگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین رضا مرآتی در جلسه شورای اداری شیروان با تاکید بر این که بهره گیری بیشتر از ظرفیت های بانوان را در دستور کار داریم، اظهار داشت:با حمایت های استاندار و معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی نخستین بخشدار زن این استان برای بخش مرکزی شیروان معرفی شد که امیدواریم با تلاش مضاعف منشا خیر باشد.

 

مرآتی اظهار داشت: در بحث روستای بدون بیکار امیدواریم بتوانیم شهرستان بدون بیکار را هم معرفی کنیم و در معرفی این شهرستان، شیروان پیش قدم باشد.

وی همچنین طرح روستای گردشگر و سبز را خلاقانه توصیف کرد و گفت:به همت شورای شهر و میراث فرهنگی توانسته ایم برنامه های خود را در این مسیر محقق کنیم.
وی با تاکید بر این که مدیران نباید نگاه جزیره ای به حوزه کاری خود داشته باشند، ادامه داد:مدیران باید از تمام توان ، تخصص و خلاقیت خود استفاده کنند.


مرآتی بیان کرد: تا سال آینده با تلاش و همت مدیران، شیروان را به عنوان شهری مدرن معرفی خواهیم کرد زیرا در حال حاضر وضعیت معماری این شهرستان در حد استاندارد قرار ندارد بنابراین منابع اعتباری خوبی را هم به این امر اختصاص می دهیم.

مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز گفت : مدیران دستگاه های اجرایی باید تمرکز و توجه جدی تری به موضوعات سرمایه های اجتماعی، اقتصادی و انسانی داشته باشند و در این مسیر به دنبال جلب اعتماد بیشتر مردم نیز باشند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه شهرستان گام های موثری را برداریم و اخلاق و تکریم را در تمام امور خود سرلوحه قرار دهیم.

امام جمعه شیروان نیز در این نشست گفت:عمر مسئولیت ها کوتاه است و چه بهتر که در این ایام تنها دغدغه مدیران و روساء خدمت رسانی مطلوب به مردم باشد.
حجت الاسلام کوثری اظهار داشت:باید مدیران بتوانند گرفتاری ها و مشکلات تمام مردم حتی مردم نقاط دور دست ومحروم را حل کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی جدید فرماندار شیروان نیز گفت:پیشگیری از قطبی شدن فضای اجتماعی شهرستان با اتخاذ سیاست های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می تواند در پیشرفت شهرستان موثر باشد.

 

گفتنی است در این نشست، یونس روحانی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیروان و زینب جهان مطاع به عنوان نخستین بخشدار زن استان برای بخش مرکزی شیروان معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

 

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت