Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یک پل هوایی بین کرمانشاه و سر پل ذهاب ایجاد کردیم که تاکنون ۶۰۰ مجروح را از این طریق جا به جا کرده ایمبه گزارش بلاغ،فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ۴ تیپ مأمور آواربرداری در شهر زلزله «سرپل ذهاب» هستند، گفت: ۶۰۰ مصدوم نیز با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش نامه نیوز، امیر سید عبدالرحیم موسوی در سخنانی با اشاره به اینکه عمق فاجعه زلزله کرمانشاه زیاد است و تا این لحظه ۳۵۰ نفر کشته شده اند، اظهار داشت: بیش از دو هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند. وی با بیان اینکه ساختمان ها کاملا فروریخته و در برخی بخش ها چیز سالمی نمانده است، تصریح کرد: از دیشب بلافاصله بعد از زلزله یگان های ما در منطقه بودند و امداد رسانی را شروع کردند؛ امروز نیز با روشن شدن هوا یک پل هوایی را بین کرمانشاه و سرپل ذهاب ایجاد کردیم. فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ۲۵۰ سورتی پرواز داشته این و بیش از ۶۰۰ مجروح با توان بالگردی ارتش منتقل شده است، افزود: ۴ تیپ را مامور آواربرداری کرده ایم و شهر سرپل ذهاب را ۴ قسمت شده و هر تیپ یک قسمت را آواربرداری می کند. امیر موسوی با اشاره به اینکه نیاز فراوانی به چادر، غذا، کنسرو و آب و نان وجود دارد، افزود: از تهران هزار تخته چادر و ملزومات غذایی به مناطق زلزله زده ارسال شده است. وی یادآور شد: تعدادی از نیروهای ما در مرزها نیز بر اثر تخریب اماکن و در داخل پادگان های سرپل ذهاب، شهید شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

 امیر دریادار دوم حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارت وارد شده به شهرستان کنارک، نیروی دریایی ارتش برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی، با هدف کمک به مردم سیل‌زده در سیستان و بلوچستان وارد عرصه شد.

فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگرد‌ها و خودرو‌های تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع نیاز‌های اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودرو به صعب العبورترین روستا‌ها که امکان دسترسی به آنها وجود نداشت، منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ سورتی پرواز بالگرد به روستا‌های صعب‌العبور انجام شده که این پرواز‌ها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش و در همکاری با خودرو‌های تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع) جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور انجام می‌شود.

امیر دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگرد‌های ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت