Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:00:23 GMT

تیم شهرداری ورامین صدر جدول را تصاحب کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۲۶۰۴

تیم شهرداری ورامین صدر جدول را تصاحب کرد

تهران- ایرنا- با پایان مبارزات هفته دوم دور رفت لیگ برتر تکواندو مردان، تیم‌های شهرداری ورامین، پالایش نفت آّبادان و کلینیک بهبد کرج موفق شدند در رده اول تا سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته اول و دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس»
یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم روز دوشنبه در قالب 9 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم و هیات تکواندو شمال‌شرق در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان هفته دوم این دوره از رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم پالایش نفت آبادان با 3 امتیاز و تفاضل 6 در رده دوم جای گرفت و تیم کلینیک بهبد کرج نیز با 3 امتیاز و تفاضل 2 جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.
نتایج کسب شده در هفته اول و دوم از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام شده است:
هفته اول///
تیم پاس قوامین 2 – تیم شهرداری ورامین 6
تیم کلینیک بهبد کرج 5 – تیم ملوان نداجا 3
تیم تعاونی انقلاب شهریار یک – تیم پالایش نفت آبادان 7
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم (استراحت)
هفته دوم///
تیم پاس قوامین 6 – تیم لوازم ورزشی کوروش 2
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم 4 – تیم هیات تکواندو شمال‌شرق 4
تیم ملوان نداجا 2 – تیم شهرداری ورامین 6
تیم کلینیک بهبد کرج (استراحت)
بهرخواست تیم های دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن مبنی بر تعویق دیدارهای این دو تیم در هفته اول و دوم لیگ، سازمان لیگ تکواندو به دلیل حضور سه بازیکن این تیم ها در اردوی تیم ملی به منظور شرکت در گرند اسلم با این درخواست موافقت کرد.
ورزشی * 1528 *3783 *1368
خبرنگار: امیر میرزائیان** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود