Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- دفتر آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید در اطلاعیه ای ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه دلخراش زمین لرزه غرب کشور اعلام کرد: ایشان اجازه فرمودند، مومنین می توانند یک سوم سهم امام(ع) را برای رفع نیاز آسیب دیدگان، صرف نمایند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، در این اطلاعیه آمده است: حادثه‌ ناگوار زلزله در غرب کشور و همچنین کشور همسایه، عراق، موجب تالم خاطر معظم‌له گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعیه ادامه یافته است: ایشان(آیت الله وحید خراسانی) ضمن همدردی با بازماندگان این حادثه‌ ناگوار و طلب مغفرت برای جانباختگان و شفای عاجل برای مصدومان، اجازه فرمودند موومنین می توانند یک سوم از سهم مبارک امام علیه السلام را برای رفع ما یحتاج ضروری آسیب دیدگان، صرف نمایند.
بر اساس این گزارش، صبح امروز آیت الله ناصر مکارم شیرازی از دیگر مراجع تقلید نیز اعلام کرد: مومنان مجاز هستند از یک سوم سهم مبارک امام(ع) برای این کار خداپسندانه استفاده نمایند و إن‌شاءالله از برکات معنوی و الهی آن برخوردار شوند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
شمار کشته ها و مصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت17:00دوشنبه، 407 کشته و6 هزار و700مصدوم بوده است.
7401 / 1175 تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور