Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:44:30 GMT

زنانه راه رفتن روي اعصاب مردان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۳۸۹

زنانه راه رفتن روي اعصاب مردان

خبرگزاري آريا -

شما به عنوان يک زن مي‌دانيد چه چيزهايي بيشتر از همه يک مرد را آزار مي‌دهد؟ تا به حال شده با خود فکر کنيد که شايد بعضي رفتارهاي زنانه شما به‌شدت شوهر يا نامزدتان را آزرده خاطر کند و حتي موجب دور شدن او از شما شود؟درباره اين رفتارها مردها بيشتر مي‌توانند حرف بزنند.
در اين مقاله مردان به چندين خصوصيت زنان اشاره کرده اند که از نظر مردان آزار دهنده و غير قابل تحمل جلوه مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جنسيت خود به عنوان يک سلاح استفاده کردن : زنان در هنگام مبارزه و جبهه گرفتن در برابر مردان مايلند از جنسيت خود به عنوان يک سلاح استفاده کنند که اين باعث خرد شدن اعصاب مردان مي شود.
حرف زدن مداوم و پشت سر هم : وقتي مردي حال زنش را مي پرسد، فقط مايل است پاسخي کوتاه بشنود، نه يک سخنراني يک ساعته! بيشتر زنان عاشق حرف زدن هستند و اگر سوژه اي پيدا کنند، ديگر حاضر نيستند از حرف زدن دست بکشند.
مردان از شنيدن سخنان زنان لذت مي برند، ولي اصلاً حاضر نيستند ساعت ها پاي سخنان پرشاخ و برگ و پر جزييات زنان بنشينند!
ساعت‌ها صرف خريد کردن: زماني که صحبت از خريد کردن به ميان مي آيد، حتي واژه هاي چند ساعت يا يک شبانه روز صرف خريد کردن براي زنان کم به نظر مي رسد. زنان دوست دارند ساعت ها پشت ويترين مغازه ها بايستند و حتي از تماشاي اجناس داخل آن ها لذت مي برند، بدون آنکه در آن زمان به فکر ديگر مسئوليت ها و وظايفشان بيفتند! ولي بدتر اين است که زنان دوست دارند مردان را هم همراه خود کنند، از اين مغازه به آن مغازه و در حين جست و جوي دقيق و موشکافانه در لابه لاي البسه و توجه به برچسب قيمت ها.
بيش از حد احساساتي شدن: زنان بر سر هر موضوعي گاهي به گريه مي افتند: در حين تماشاي يک فيلم سوزناک (يا حتي يک فيلم شاد!)، شکستن يک ناخن يا حالت نگرفتن موها و غيره. بدتر اينکه در اين مواقع از مردان توقع دارند که حال آنان درک شود و آن ها پا به پايشان پيش بروند. بايد حقيقت را بيان کرد: هيچ منظره اي بدتر از منظره زني نيست که گريه کنان مقابل شوهرش بنشيند و هيچ حرفي هم نزند! مردان نسبت به گريه زنان بي تفاوت و بي توجه نيستند، ولي به جز بيان واژه هايي مثل: «عزيزم، گريه نکن يا عزيزم چرا گريه مي کني و غيره» راه ديگري براي دلداري دادن زنان بلد نيستند! مردان قبول دارند که زنان موجوداتي حساس، زودرنج و دل نازک هستند، ولي تحمل مشاهده اشک هاي آنان بر سر هر موضوع جزيي و پيش پا افتاده اي را ندارند.
حس نيازمندي: بعضي از خانمها هميشه چند خط مشي بسيار سري را دنبال مي کنند. آنها از همسرانشان انتظار دارند که تمام توجهشان را به آنها معطوف کنند، آنها را تر و خشک کنند و به آنها بگويند که تا چه حد وجودشان استثنايي و ويژه است. آنها مي خواهند مردها را به يک صندوقچه احساسات تبديل کنند و از آنها انتظار پشتيباني اخلاقي، ذهني و عاطفي دارند. در اين قسمت يک تضاد جدي بين آن دسته از خانم ها که ذکر شد و دسته ديگري که به بيرون از خانه رفته، کار مي کنند و خود را مستقل نشان مي دهند وجود دارد.دسته دوم جزء گروهي هستند که هنگام عاشقي واقعا متزلزل مي شوند. البته شايد دانستن اين مطلب براي شما خالي از لطف هم نباشد که آقايون خانم هاي سرسخت را ترجيح مي دهند زيرا حداقل در اين حالت مي توانند اندکي آرامش ذهني خود را حفظ کنند.

کم صبر و تحمل بودن : مردان از مشاهده کم صبر و تحمل بودن زنان آزرده خاطر مي شوند. آنان مايلند زنان را به عنوان همراهاني صبور، شکيبا، پر طاقت و مستحکم در نظر بگيرند.
از احساس عدم امنيت شکوه و شکايت کردن : زنان مايلند به مردان تکيه کنند و آنان را ستون ايمن زندگيشان در نظر بگيرند. آنان دوست دارند از سوي مردان مورد حمايت قرار بگيرند و تعريف و تمجيد بشنوند تا احساس امنيت پيدا کنند.زنان به محض دل باختن به يک مرد، دچار احساس عدم امنيت شديد مي شوند و آن مرد را تکيه گاه عاطفي خود تلقي مي کنند. ولي، مردان معمولاً از زناني خوششان مي آيد که مقاوم و سرسخت هستند و استقلال ويژه اي در زندگي براي خود دارند.
سوالات پي درپي براي رخنه در عمق ذهن مردان : سوال تکراري و قديمي: «عزيزم، به چه فکر مي کني؟» نمونه سوالي است که زنان طي قرن ها آن را مطرح کرده اند تا از طريق آن مردان را محک بزنند و نسبت به احساسات واقعي شان مطلع گردند. ولي، مردان اصلاً دوست ندارند چنين سوالاتي را بشنوند، چه برسد به اينکه پاسخي به آن بدهند. آنان معتقدند که اگر زني از عشق و علاقه آنان نسبت به خود اطمينان دارد، ديگر نبايد چنين سوالي را به عمل آورد.
تجاوز به حريم خصوصي مردان: زنان به خاطر وجود حس کنجکاوي شديد مايلند تمام مدت به دلايل مختلف به حريم خصوصي مردان تجاوز کنند تا به قول خودشان آنان را آموزش دهند! زناني که تمام مدت حالت يک جاسوس را در قبال شوهرانشان ايفا مي کنند، مورد تنفر آنان قرار مي گيرند!
بدگويي در جمع : مردها دوست ندارند جلوي جمع از آنها بد بگوييد به‌خصوص در ميان اعضاي خانواده و دوستان خودشان. اگر شما شروع کنيد در مقابل ديگران از همسر يا نامزدتان بد بگوييد اولين چيزي که به ذهن آنها مي‌رسد اين است که شما چقدر نادانيد که با مردي زندگي مي‌کنيد که رفتارهايش را نمي‌پسنديد. يادتان باشد تنها چيزي که ديگران بايد از شما و زندگي شخصي‌تان بشنوند اين است که چقدر همسر خوبي داريد و در کنار هم خوشبختيد. مردتان را تحسين کنيد و مطمئن باشيد که او هميشه قدردان خواهد بود.
حسادت ورزي : خيلي از مواقع، حتي زماني که مردي نام زن ديگري را به زبان مي آورد، با حسادت هاي شديدي از سوي همسرش مواجه مي گردد. متأسفانه بسياري از زنان با شنيدن نام يک زن ديگر از دهان مردان، دچار هزار و يک فکر و خيال و سوء تفاهم مي شوند و همين باعث مي شود که مردا به دروغگويي متوسل گردند. زنان معمولاً نسبت به صداقت و وفاداري مردان دچار عدم اطمينان هستند که اين باعث رنجيده خاطر شدن مردها مي شود.
انتقاد کردن از زنان ديگر : چرا حتي يک تعريف و تمجيد ساده از زني ديگر بايد باعث ناراحتي و دلخوري يک زن شود؟ زنان مايلند تمام مدت از زنان ديگري انتقاد کنند که در اطرافشان وجود دارند، دامنه اين انتقادها از وزن و تناسب اندام شروع مي شود و به مدل مو و لباس و ديگر جزييات مي رسد. در حالي که مردان ممکن است فقط زماني به يک زن ديگر توجه نشان دهند که متوجه موضوع غير عادي خاصي در او شوند، مثلاً اگر زني کفش لنگه به لنگه پوشيده باشد!
اداي مداوم جمله تکراري «من بهتر و با قابليت تر از بقيه زن ها هستم!» : زنان مايلند تمام مدت خود را برتر از ديگر همجنسان خود نشان دهند و هرگز حاضر نيستند به عيوب و نقاط ضعف خويش اقرار کنند. اين باعث جرقه هاي شک و ترديد در اذهان مردان مي شود. پس بهتر است بگذاريد محاسن و نقاط قوت تان به خودي خود بر مردان آشکار گردند.
منابع: پايگاه اينترنتي پرشين وي /آکا ايران


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)

عصر ایران - دونگ کوای یک گیاه سنتی چینی است که از آن برای اهداف دارویی استفاده می شود. این گیاه می تواند در درمان اختلالات قاعدگی و مشکلات زنان مفید باشد اما در ترکیب با یک سری داروهای خاص خطرناک است و باید احتیاطات مصرف در خصوص آن در نظر گرفته شود.

با استناد به مطالعه ای که از طریق وب سایت کتابخانه ملی پزشکی آمریکا قابل دسترسی است، دونگ کوای (Angelica sinensis) گیاهی چند ساله و بومی چین است که سابقه ای طولانی در طب سنتی چینی (TCM) دارد. پزشکان به دلیل کاربرد سنتی این گیاه برای حفظ سلامت زنان، گاهی اوقات از آن تحت عنوان «جینسنگ زنانه» یا «تونیک زنانه» نیز یاد می کنند.

گیاه مذکور حاوی فیتواستروژن هایی است که در واقع ترکیبات گیاهی با قابلیت تقلید نسبی اثرات استروژن در بدن به شمار می روند. این فعالیت استروژنی ممکن است به تنظیم عدم تعادل هورمونی در بانوان کمک کند، اما همچنان به تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است.

فرآورده‌ های حاوی دونگ کوای معمولا شامل ریشه گیاه هستند که حاوی بالاترین غلظت ترکیبات فعال زیستی مسئول اثرات درمانی آن است. گفتنی است که این گیاه به صورت خشک شده از طریق عطاری ها قابل تهیه است.

دونگ کوای به درمان چه مشکلاتی کمک می کند؟

متخصصین TCM مصرف دونگ کوای را برای شرایط زیر توصیه می کنند:

- اختلالات قاعدگی: بانوان از دونگ کوای برای کاهش بی نظمی های قاعدگی، از جمله دوره های دردناک، خونریزی شدید و سیکل های نامنظم استفاده می کنند.

- علائم یائسگی: برخی از بانوان از مزایای دونگ کوای برای مدیریت علائم یائسگی مانند گرگرفتگی و تغییرات خلقی بهره می برند. با این حال، شواهد علمی محدودی برای حمایت از این کاربرد وجود دارد.

- سندرم پیش از قاعدگی (PMS): این گیاه ممکن است به کاهش علائم PMS مانند حساسیت سینه ها و تغییرات خلقی کمک کند.

- باروری: برخی از افراد به صورت محلی از  دونگ کوای برای تقویت قدرت باروری استفاده می کنند.

- پشتیبانی از سیستم ایمنی: به گفته محققان دونگ کوای دارای خواص تقویت کنندگی سیستم ایمنی است.

- سلامت قلب و عروق: برخی از مطالعات قدیمی‌ نشان می‌ دهند که دونگ کوای ممکن است با بهبود گردش خون بر سلامت قلب و عروق تاثیر مثبت بگذارد.

- تسکین درد: مردم محلی از دونگ کوای برای تسکین درد از جمله سردرد و درد مفاصل استفاده می کنند.

- ضد التهاب: دونگ کوای حاوی ترکیباتی با خواص ضد التهابی ارزشمند است.

موارد احتیاط

افرادی که قصد مصرف دونگ کوای را دارند باید با پزشک متخصص و با داروساز خود مشورت کنند. در واقع وضعیت سلامت عمومی، داروهای مصرفی فعلی و مکمل ها در این افراد در نظر گرفته می شود.

در صورت استفاده از دونگ کوای، افراد باید اقدامات احتیاطی زیر را رعایت کنند:

- بارداری: دونگ کوای برای استفاده در دوران بارداری نامناسب است، زیرا ممکن است روی رحم تاثیر بگذارد. اگر کسی این گیاه را در 3 ماه اول بارداری مصرف کند، ممکن است به ناهنجاری های مادرزادی نیز منجر شود.

- اختلالات خونریزی دهنده: گیاه مورد نظر ممکن است روند لخته شدن خون را کند کند و خطر خونریزی و کبودی را در افراد مبتلا به اختلالات خونریزی دهنده افزایش دهد.

- شرایط حساس به استروژن: افراد مبتلا به شرایط حساس به هورمون، مانند سرطان سینه، سرطان تخمدان، آندومتریوز یا فیبروم های رحمی باید از مصرف دونگ کوای اجتناب کنند. این گیاه مانند استروژن عمل می کند و ممکن است بیماری های مذکور را تشدید کند.

- شیردهی: پزشکان هنوز مطمئن نیستند که آیا دونگ کوای در دوران شیردهی بی خطر است یا خیر. بنابراین بهتر است از مصرف این گیاه در دوران شیردهی خودداری شود.

- جراحی: افراد باید دو هفته قبل از جراحی برنامه ریزی شده مصرف دونگ کوای را متوقف کنند زیرا ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهد.

در مجموع استفاده طولانی مدت یا بیش از حد از دونگ کوای می تواند عوارض جانبی مختلفی ایجاد کند.

تداخلات

مصرف دونگ کوای به همراه برخی از داروها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. این گیاه و داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، روند لخته شدن خون را کند می کند. بنابراین افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، نباید دونگ کوای مصرف کنند.

علاوه بر این، مصرف دونگ کوای همراه با داروهای ضد انعقاد و ضد پلاکت، ممکن است خطر کبودی و خونریزی را افزایش دهد.

افراد باید از مصرف دونگ کوای در کنار مکمل هایی که فرآیند لخته شدن خون را به تاخیر می اندازند و کند می کنند نیز اجتناب کنند، مانند:

- زنجبیل

- سیر

- جینکو

- پاناکس جینسنگ

عوارض جانبی

عوارض جانبی گیاه دونگ کوای ممکن است شامل موارد زیر باشد:

- حساسیت به نور

- حساسیت پوست به نور که باعث تغییر رنگ، خارش یا تورم می شود

- از دست دادن اشتها

- نفخ

- اسهال

- تب

- آروغ زدن

- افزایش فشار خون

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!

دیگر خبرها

  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود